Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla alkaa huomenna koulu ja

Vierailija
11.08.2009 |

jännittää aika lailla. Pelkään paniikkikohtausta, niitä kun on alkanut olla nyt tämän kesän aikana.

Sen tietää että siellä joutuu ittensä esittelemään parin kymmenen ihmisen edessä. Miten selviän huomisesta? Ehkä ylihuomenna on jo helpompi mennä sinne, toivon ainakin. :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi, anteeks vaan mutta olen vahan hermona tammoisista julkisista puhumisista. nimi on xxxx, kiva tavata teidat kaikki!

Vierailija
2/6 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta aina kannattaa myontaa se heikkous. eipa paase kukaan ainakaan irvimaan, etta olitpa hermona, kun olet jo itse sanonut etta hermostuttaa. samaten voisit ehka sanoa, etta joskus karsit paniikkikohtauksista, mutta toivot etta luokassa tulee olemaan niin hyva henki ja kannustus, etta ne pysyvat poissa.

toivotan sinulle parasta onnea ja hauskoja opiskeluja!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja enkä ikinä pistäisi oppilaitani ringissä esittäytymään toisilleen. Joukossa on aina jännittäjiä, joille tilanne voi olla paha. Aika vanhanaikaiselta kuulostaa.

Vierailija
4/6 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on paha tilanne.

Jatkan siis kesken jääneitä opiskeluja ja ainakin silloin kun alotin tuon koulun, jouduttiin luokan eessä esittelemään ittemme ja kertomaan jotain itestä. Ei kiva.

Olen opettaja enkä ikinä pistäisi oppilaitani ringissä esittäytymään toisilleen. Joukossa on aina jännittäjiä, joille tilanne voi olla paha. Aika vanhanaikaiselta kuulostaa.

Vierailija
5/6 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeaa. No jos näin käy, niin sanot vaan omalla vuorollasi : "Olen Raili, moi kaikille. Opintoja jatkan tässä." Ja sitten katsot merkitsevästi seuraavaan.

Ei kannata selittää mitään jännittämisestä, se tuntuu vaan kiusalliselta. Ja tosi harvaa EI jännitä tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
6/6 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatti kouluun, viimeinen vuos lähtee käyntiin ja kyllä muistan kun aloitin koulun niin kyllä piti selitellä ummet ja lammet noin 20 muulle luokkalaiselle. en itsekkään pidä siitä että pitää ruveta selittelee mitää muiden edessä (olen aika ujo ja punastun helposti)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan