Neuvokaa miten näyttäisin taas freesiltä ja terveeltä!
Mutta huomioikaa että mulla on 3 lasta joista nuorin 2kk.... nyt näytän vaan väsyneeltä ja kulahtaneelta.. pesen kyllä hiukset päivittäin ja laitan meikkipuuteria ja ripsaria.. mutta olen kuulemma kalpea ja sairaan näköinen - kiva...
Kommentit (12)
kauneus tulee sisältä. Yritä saada aineenvaihdunta vilkkaaksi, juo vettä tarpeeksi, vihanneksia, vältä kaikkea psk ravinnossa ym. Ei kulu kauaa, pari kuukautta, kun hehkut!
ostat estee lauderin day wear plus - paivavoiteen. se tekee ihmeita. siina on pigmentti ja tulee tosi upee vari joka sopii kunkin omaan variin. mina olen raahautunu aamulla sangysta poikaa viemaan kouluun, laittanu rasvaa ja saanut kommentteja kuinka hyvalta naytan. on hiukka tyyris mutta hintansa arvoinen/
Pukeutumalla siististi ja raikkaanvärisiin vaatteisiin ja huolehtimalla siitä, että hiukset ovat suht hyvässä kuosissa.
Ja tietysti nukkumalla hyvin ja syömällä mahd terveellisesti.
Eiköhän se siitä, jossain vaiheessa ainakin, kun on aikaa edellämainittuihin!
Nykyajan ihanne on keltaisena hehkuva iho, joten siihen suuntaan kun lähtee, niin hyvältä näyttää ;-D
Enemmän ulkoilua päivittäin ja pyrkimystä iloisempaan mieleen ja positiiviseen ajatteluun. Ehkä jotain meditointia tms. päivän aikana (jos vain mahdollista) joka rentouttaa mieltä.
-no ensinnäkin jos et ole terve, et näytä siltä. Hoida itseäsi. koita nukkua ja syödä terveellisesti
-meikki
-hanki hyvä hiuväri
kaksi kuukautisen vauvan äiti saakin vielä olla nuutunut.
jotenkin omat värit pois ja tekee siksi huonon vaikutelman? Mulla tämmöinen väri on beessin sävyt, huomautti hääpukuani tehnyt ompelija. Enpä ollut itse tajunnutkaan, mutta tämän jälkeen olen kyllä hoksannut, mitä hän tarkoitti ja välttänyt väriä puseroissa, takeissa jne.
Mutta huomioikaa että mulla on 3 lasta joista nuorin 2kk.... nyt näytän vaan väsyneeltä ja kulahtaneelta.. pesen kyllä hiukset päivittäin ja laitan meikkipuuteria ja ripsaria.. mutta olen kuulemma kalpea ja sairaan näköinen - kiva...
Väärän värinen meikki on heti hirveän huonontavan näköinen.
Ei pelkkä puuteri, vaan lisäksi hieman aurinkopuuteria. Huulikiilto. Osta kivoja uusia vaatteita. Niin ja hymyä huuleen.
tekee jo paljon.
Pirtsakat korvakorut ja värit vaatteisiin.
Eikä se meikkikään ole pahitteeksi, vaikkei niin paljoa sitä laittaisikaan. Luomivärillä vaikka rajaus, ei ole niin voimkas.
tulee terve hehku kasvoille :) poskipuna tuo myös kivan lookin :)