hiilidioksidi vähenisi JOKA VIIDENNEN AUTON POISTOA vastaavalla määrällä jos
syömäkelpoista ruokaa ei heitettäisi roskiin. Britanniassa laskettu. tuskin suomalaiset paljon vähempää haaskaa.
Älkää miettikö tätä vaan TOIMIKAA
Kommentit (12)
Parkissa seisova auto ei tupruta CO2:ta. Autojen vähentäminen ei siis auta ketään, pitäisi vähentää ajettuja kilometrejä.
- ihmiset ostaisi ja söisi vain tarpeellisen ruuan
- LIIKENTEESSÄ olevista autoista on tässä kyse
No, perille tuskin meni.
Ikäviä asioitahan nämä on, joten toimenpiteiden eli henk koht kulutuksen vähentämisen asemesta kannattaa tietysti aina saivarrella.
johon me kuluttajat ei juuri voida vaikuttaa.
voi voi ei kun ei me kuluttajaressukat voida vaikuttaa ei tehdä yhtikäs mitään....
miljoonia, miljoonia ja taas miljoonia kiloja ruokaa pois vuodessa, minun kerran viikossa pois heittämäni jugurtti ja banaani ei paljon siinä määrässä paina.
jos vaikka kaupat aloittaisivat myymään niitä vanhenevia tuotteita alennuksella, pois heitettävän ruuan määrä vähenisi huomattavasti. mielellään jopa sieltä kaupan roskiksesta ihmiset hakisivat vanhaa mutta käyttökelpoista ruokaa mutta kun ei anneta: roskikset lukitaan tai pakkaukset puhkotaan.
kuluttajat lopettaisimme ruuan pois heittämisen niin taatusti se jo painaa!
jos oikeesti kuvittelet tavoittavasi miljoonia ihmisiä av:lla.
vaan se kamala määrä syömäkelpoista ruokaa mitä elintarvikeliikkeet heittäää roskiin. ongelma on siellä. Antaisivat vaikka ilmaseksi henkilökunnalle tai jotain. mutta siis miljoonia kiloja ruokaa kaatopaikoille.. ihan pahaa tekee, kun ajattelee tällaista tuhlausta. maailmassa on nälkää näkeviä ja hyvinvointi valtiot heittää ruokaa kaatopaikoille..
voi heitellä jugurtteja surutta roskiin, koska kaikki muutkin heittävät
Ei se valio tekisi jugurttja eikä kauppias valikoimiin ottaisi jos ei joku niitä sieltä ostaisi raahatakseen kotiinsa ja heittääkseen menemään
Samalla logiikalla MINÄ voin painaa citymasturini kaasupolkimen pohjaan ,koska MINUN autoni pakokaasu ei sitä ilmastonmuutosta yksin saa aikaan
Kuten sanoin, tuskin menee perille koska on ikävää ajatella että MINUN pitäisi muuttaa OMAA käytöstäni arjesssa
-ap-
meikäläinen heitttää roskiin kaiken mikä ei juuri sillä hetkellä satu maistumaan
haloo hei, kokeilkaapa joskus aivojen käyttöä
kuten rakas mieheni sanoi: onko toi piimä jo pilaantunut (piimä oli ollut tunnin huoneenlämmössä)
maidot ja jugurtit sun muut alennuksesta viimeisen käyttöpäivän tuotteina. eiköhän se kuitenkin ehkäise vuosittain sen verran paljon jo ruuan pois heittämistä(meillä kun on 4 hengen perhe) että se korvaa tuon yhden jugurtin pois heittämisen.
ja joka aamu vielä KÄVELEN sinne kauppaan hakemaan ne alennusmaidot.
5/7/9
ja ostaisivat saman verran kuin nytkin
vai jos ostaisivat vähemmän ruokaa?