Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko näkijä paikalla? Apua ahdistelija-asiassa

Vierailija
11.08.2009 |

Auta!

Miten minun tulisi suhtautua tuohon minua ahdistelevaan, lähes tuikituntemattomaan mieheen?

Hän ei enää ota usein yhteyttä, mutta aina silloin tällöin - siksikö, etten unohda hänen olemassaoloaan?

Lopettaako hän koskaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa kun löytää uuden ahdisteltavan. Ahdistelee sinua koska olet hänen pakkomielteensä ja nauttii kun saa sinut reakoimaan omaan olemassaoloonsa edes jotenkin.

Vierailija
2/5 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yks ahdistelija, olen itse 19v ja mies on 40v!! olin työ harjottelussa ja mies kävi ensin nais ystävänä kanssa n kerran päivässä. ja sitten hän rupesi käymään noin 3 kertää päivässä yksinään ja jäi aina juttelemaan kanssani. pääsin aina klo 17.00 töistä hän odotti minua bussipysäkillä ja tarjoili kyytiä kotiin joka ikinen päivä ja sanoi että se oli aina sattumaa että oli samaa aikaa pysäkillä kun pääsin töistä. sitten hän sai minun puh numeron ja rupesi soittelemaan ja laittamaan tekstiviestiä. kerroin työkavereilleni ja he sanoivat että voin poistua aina työpaikalta tauvolle kun mies tulee, olin tarjoilija. menin yleensä aina tupakkapaikalle kunnes hän ilmestyi sinnekkin. sitten alkoi kyllä ahdistamaan! sanoin hänelle että minulla on poikaystävä (vaikka ei oikeasti ollut) että olemme onnellisia, ja että en lähde hänenkanssaan minneen kun jokapäivä kyseli kahville. hän vain sanoi ettei poikakaverin tarvitsisi tietää. aloitin työ harjoittelun 1.1.09-25.5.09 loppui ja tähän asit on vielä soitellut minulle viimeksi toissapäivänä. olen laittanut hänen numeronsa nimeksi ÄLÄ VASTAA että tiedän kuka soittaa.... en pääse hänestä varmaa ikin eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voin suhtautua suht rauhallisesti tähän mieheen?

Lopettaa kun löytää uuden ahdisteltavan. Ahdistelee sinua koska olet hänen pakkomielteensä ja nauttii kun saa sinut reakoimaan omaan olemassaoloonsa edes jotenkin.

Vierailija
4/5 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että vaan tahtoo olla lähelläsi ja saada huomiosi keinolla millä hyvänsä. en näe väkivaltaa tässä.

Vierailija
5/5 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin tuntuu, että mies on pohjimmiltaan todella kiltti ihminen. Ehkei hän edes ymmärrä, kuinka outoja hänen yhteydenpitoyrityksensä ovat.