miten kerroit raskaudesta miehelle:)
teitkö sen jotenkin romanttisesti vaiko ihan vaan että kuule kulta paksuna ollaan :)
Kommentit (17)
olette onnistuneet!!!! Minulla kihoavat kyynelet silmiin. Tiedän tuon tunteen, kun aina epäonnistuu. Ekan IVFn jälkeen en tehnyt kotitestiä vaan soitin klinikalle. Jonotus kesti tuntikausia- siltä se tuntui. Tulos oli silloin positiivinen, mutta meni pian kesken.
Onnea odotukseenne!
Tosin meillä oli takana 6 IVF hoitoa (4 vuotta yritystä) ja testi oli verikoe klinikalla. Mies soitti klinikalle tuloksesta ja soitti sitten minulle. Olin jo kuullut liian monta kertaa sanat "valitettavasti...". Usein se oli vielä "valitettavasti hcg on kyllä koholla mutta ei tarpeeksi" (oli vain noin 5-20).
Siis minä pissaan tikkuun ja mies odottaa vieressä.
Ja parin kk:n päästä sellainen seisoi pihassa.
Kuopuksesta laitoin tekstiviestin "onnea vaan suurperheen isä!".
Saimme yllätysvauvan, neljännen. Mies oli täysin varma etten voi mitenkään olla raskaana. Mies oli töissä kun tein testin ja latoin viestin koska en voinut soittaa..siis mies ei voi vastata puhelimeen aina.. :)
Odotettuja ja toivottuja raskauksia kaikki.
totesin että hänestä tulee isä. Toisella näytin testin ja kysyin mitä hän näkee. Ja kaksi viivaahan tuo näki. :)
Meillä kävi niin kurjasti että olimme ehtineet erota paria viikkoa ennen kuin sain tietää raskaudesta.
tämä saattaa koskea sinuakin. Ja sitten tein testin.
mieheni kertoi minulle. Itse en uskaltanut testiä katsoa ensimmäisenä.
2v 4kk yritystä, 2.IVF:n tulos potkii masussa
Mies katsoi testiä, arvasi kyllä, mitä kaksi viivaa tarkoittaa, mutta varmisti minulta. Ei hän ennen ollut testeihin perehtynyt.
mieheni kertoi minulle. Itse en uskaltanut testiä katsoa ensimmäisenä. 2v 4kk yritystä, 2.IVF:n tulos potkii masussa
Tosin meillä oli takana 6 IVF hoitoa (4 vuotta yritystä) ja testi oli verikoe klinikalla. Mies soitti klinikalle tuloksesta ja soitti sitten minulle. Olin jo kuullut liian monta kertaa sanat "valitettavasti...". Usein se oli vielä "valitettavasti hcg on kyllä koholla mutta ei tarpeeksi" (oli vain noin 5-20).
Laitoin tekstarin jossa ehdotin minibussin ostoa. Neljäs tulossa...
en malttanut odottaa että nähtäisiin. Kun tein ensimmäisen positiivisen raskaustestin, oli vielä tilanne se, että emme olleet todellakaan suunnitelleet lapsen hankintaa. Mies oli saksassa kiertueella bändin kanssa, ja minä sitten kädet täristen soitin hänelle ja kysyin, mitä puuhaa. Sanoi istuvansa kebabilla ja minä sanoin, että toivottavasti istut tukevasti, koska mulla on aika yllättävä uutinen. Jonka kuultuaan tyyppi repes nauramaan :D
Seuraavalla kerralla lähdin töistä saikulle "mahataudin" eli ykäilyn takia, ja jostain syystä tulin matkalla ostaneeksi varmuuden vuoksi raskaustestin. Soitin taas hänelle, tällä kertaa töihin, ja kun hän kysyi vointiani, kerroin asianlaidan. Mies totesi vaan, että jassoo taas mennään.
Molemmissa raskauksissa ehkäisy pettänyt, joten yllätyksenä tullut kumpikin.
Sain kuulla asiasta perjantaina, ja miehen työnvuoksi näin sen vasta sunnuntaina. Eka meinasin laittaa mesen kautta kuvan (pullia uunissa) :D Mutta ajattelin että pakko saada nähdä sen ilme. Se tehtiin sitten niin että jätin valot "vahingossa" liesituulettimeen päälle, mieshän siitä sitten nousi niitä sängystä sammuttamaan. Olin jättänyt kirjekuoren siihen pöydälle. Noh, sen sitten kun sai avattua niin paljastui että niitä kirjekuoria olikin siellä kolme, 1: sisällä oli kortti että katso uuniin. (Johon mies oli vaan miettiny että wtf, täytyykös nyt nukkumaan meno aikaan alkaa sulle pullia laittamaan :D, noh, sit avas seuraavan 2: Siellä oli Erittäin epämääränen lääkärin todistus, ja jossain välissä vaan luki että positiivinen. 3. Sitten kun ei vieläkään tajunnut, niin oli kortti että: Laskettu aika, ja toisellapuolella: Onnea tulevalle isälle. :))