Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko kysyä seksistä,

Vierailija
11.08.2009 |

kun tuolla seksipalstalla on minusta jotenkin niin ammattimaista.

Aina täällä kirjoitetaan että miehelle on annettava vaikka ei itseä haluttaisi tai kun on kuukautiset on otettava suihin, että mies ei mene vieraisiin.

Kysymys, jos mies ei halua oletteko kuulleet että tämä olisi tyydyttänyt vaimonsa suulla tai kädellä siitä huolimatta, ettei itseä kiinnosta pätkän vertaa, tai onko kenties teillä käynyt näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin niin, että rakastavassa ja ystävällishenkisessä suhteessa autetaan toista kohtuudessa, puolin ja toisin. Kyllä minä voin ottaa suihin, jos itseä ei haluta, kun mieskin tekee vastaavasti palveluksia.

En tietenkään aina ja joka tilanteessa, jos väsyttää tuhottomasti ja on aamuherätys tiedossa, mies ei edes ehdottaisi tuollaista. Tai yleensä se olen minä, joka huomaan puutteen merkit, mies pyytää todella harvoin ;). Ja yksipuoliseen auttamissen ei kenenkään kannata mennä, kyllä sen avuliaisuuden ja huomaavaisuuden pitää olla molemminpuolista.

Seksipuolella meillä on perinteinen kuvio siinä, että miehellä ei juuri ole tilanteita, joissa minä haluaisin ja hän ei.

Vierailija
2/4 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaan innostuu siinä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaan innostuu siinä itsekin.

Vierailija
4/4 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kerran. Että siis mies ei olisi halunnut. Tällöin mies ei hoidellut mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme