Väärä palsta mut... (kissa-asiaa)
Lähteekö jostain lyhytkarvaisista kissoista vaan vähän karvaa? Jos joskus tulevaisuudessa panostais sellaseen kun just harjattiin ja taas syli ja pöytä täys karvaa.
Kommentit (8)
Annan sitä vaan silloin tällöin, pitäis sit vissiin antaa useammin, mutta tuli osteltua vähän liikaa hillsiä alennuksesta.
Mä toivon, että se on vaan tää kesä ja helteet mitkä tiputtaa karvat :)
mutta kaikkea täytyy kokeilla : ) Myyjä sanoi että sitä hair & skin ruokaa pitää syöttää useampi viikko jotta mahdolliset tulokset näkyvät.
Joka päivä harjataan myös ja aina harja jää täyteen karvaa ja silti sitä on kaikki paikat täynnä.
Mutta kissasta saa ylimääräisen karvan pois kun hankkii pohjavillaharjan, esim. Furminatorin.
http://www.furminator.com/
Kävin vilkaisemassa linkin ja vaikutti ihan fiksulta kapineelta. Taidan hankkia tuollaisen.
t. norjalaisen metsäkissan omistaja
Karva on käsittääkseni kiharaa ja villamaista. Jos oikein muistan lukeneeni, niin karvaa ei niin lähde ja sopii joillekin allergikoille paremmin.
Ovat tietysti kalliita rotukissoja eivätkä mitään kaikkein kauneimpia ensisilmäyksellä. Itse olen harkinnut kyseisiä rotuja.
Ostin juuri eläinkaupasta Hair & skin kuivaruokaa, jonka pitäisi auttaa.. ehkä. Onko kenelläkään tietoa auttaako mikään vitamiini karvanlähtöön?