Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti. Löytyykö ketään toista yhtä ylihuolehtivaa äitiä?

Vierailija
10.08.2009 |

Yritän niin kovasti olla tasapainoinen, järkevä ja luottaa lapsiini, mutta, mutta...

Joka kerta kun lapseni (5 v) on jossain kylässä tms. niin olen kuin kuumilla kivillä. Enkä edes tajua miksi!? Lapsi on ollut hoidossa pienestä pitäen, eikä edes mikään villi tapaus. Pelkään kai lapseni aiheuttavan toisen perheen äidille ylimääräistä työtä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen IHAN koko ajan huolissani että jotain sattuu kun ovat hoidossa muualla kuin itsellä tai miehellä. Villejä ja tapaturma-alttiita tapauksia. Todella noloa etten pysty yhtään luottamaan että muut pystyvät vahtimaan heitä. En pelkää mitään ylimääräistä työtä, vaan nimenomaan sitä että hoitajat eivät tajua että nämä tosiaan keksivät päänsämenoksi vaikka mitä.

Vierailija
2/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on nimittäin juuri kylässä ja kyttään melkein joka toinen minuutti kelloa, koska se on ohi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä stressaa ylinmääräisestä työstä kyläperhee äidille, vaan just siitä että jossain muualla ekä alpsia ei vahdita ihan yhtä tikkana kuin minä..

Vierailija
4/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä stressaan kanssa justiin tota ettei lapseni vaan olisi mitenkään vaivaksi kyläperheelle!

Vierailija
5/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helevetin raskasta olla koko ajan huolissaan. Lapsi on nyt 2v ja tosiaan pelottaa että enkö ikinä opi relaamaan.Pelkään että jotain pahaa tapahtuu tai lapsi "rasittaa" muita. Ihan pimeetä.Se on kai se infernaalinen menettämisen pelko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä