Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi +60v. miehelle jolla on jo kaikkea kun itsellä ei ole rahaa? ov

Vierailija
10.08.2009 |

Budjettini on nyt todella tiukoilla, mutta pitäisi (ja haluankin) ostaa lähisukulaiselleni syntymäpäivälahjan. Kyseinen mies on vähän päälle kuusikymppinen ja hänelle tuntuu jo olevan "kaikkea". Jollain kivalla pienellä jutulla haluaisin häntä kuitenkin muistaa, mutta millä?

Ei tarvitse mitään turhia härpäkkeitä tms. eikä minulla ole varaa mihinkään hienompaan. Mitä sitä keksisi? Itsekin voisin jotain tehdä jos vain olisi hyvä idea

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään tiedä, mistä tämä mies pitää, mitä harrastaa etc.

Jos hän esim. arvostaa hyvää ruokaa yms. voisit tehdä itse jotain ruokalahjaa. Esim. kauniiseen aaltovatiin kananmaksamousse ja pakata sen sitten kauniisti keksien yms kanssa. Tai tehdä itse kauniisiin purkkeihin hilloja/marmeladia tms.

Jos olet tuntenut hänet pitkältä ajalta, niin miten olisi leikekirja hänen elämänsä vaiheista, siihen voisi kasata valokuvia vuosien varrelta eri tilanteista ja siitä, miten tyyli ja ulkonäkö on muuttunut (nyt 60 v. on voinut olla hippi 60-luvulla yms. hauskaa).

Vierailija
2/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilta kirjatoreilta ja kustantajien jäännöskirjakaupoista saa aika hyvään hintaan kirjoja. Aihepiiri sitten lahjan saajan mukaan.

Itse olen ostanut mm. keittokirjoja ja sotahistoriasta kertovia kirjoja ihan pikkurahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos musiikki, niin levyjä saa myös pienillä hinnoilla? Miten olisi divarista joku nuoruuden suosikki?

Vierailija
4/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi muuten hyvä idea, mutta hänellä on jo niin paljon kirjoja + cd-levyjä että saattaisin hyvin todennäköisesti ostaa saman mikä jo löytyy hyllystä.

T:ap

Vierailija
5/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuta et keksi.

Vierailija
6/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois lahjakortti Lippupalveluun?

Vierailija
7/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 20 euroa pitäisi lahjan olla, sen enempää en voi nyt mitenkään irroittaa

t:Ap (juu, olen köyhä)

Miten ois lahjakortti Lippupalveluun?

Vierailija
8/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee villapaita tai lapaset ja sukat!

Vierailija
9/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikaa on vain pari päivää joten villapaitaa en ainakaan ehdi tehdä, eikä ehkä näin kesällä viitsisi kovin talvisia lahjoja antaa.

Tee villapaita tai lapaset ja sukat!

Vierailija
10/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sankarilla jo sattuu ko. kirja olemaan.

Vierailija
11/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain muuta paikkaa, jonne voisi jotain istuttaa? Osta joku astiataimi (puu, pioni, tms.) niitähän saa nyt alennuksellakin...

Vierailija
12/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tehdä itse valmistettua sinappia, marinoituja oliiveja ym. herkkuja ja koota kauniiseen koriin.

Tai miten olisi joku hyvä leffa DVD:llä?

Mikä on suhteesi tuohon herraan? VOisiko ajatella yhteistä aikaa, esim. lahjakortti, jolla lupaat tarjota illallisen tai lähteä eräretkelle hänen kanssaan tms.

Lahjakortti, jossa lupaat pestä matot tai ikkunat tms.

Vierailija
13/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräämään siihen kanttarelleja, - jos rahaa jää niin osta vielä mukaan sieniveitsi.

Vierailija
14/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan antamisen syy?

Leivo jotain, vaikka korillinen tuoretta pullaa!

Vierailija
15/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta joku vähän laadukkaampi esim. 15 e maksava, mukaan kaunis kortti ja suuri ruusuke.

Olis varmaan mieluisa lahja, jos ei käytä alkoa, voi käyttää ruoanlaitossa tai tarjota vieraille...

Vierailija
16/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis syntymäpäivä. Pitää noita ruokajuttuja miettiä, jos jonkin kivan satsin saisin aikaiseksi, se voisi olla aika hyvä jos siihen keksisi kaikkea hyvää

Vierailija
17/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisista, joissa sankari eri ikävaiheessa, harrastuksissa, sinä ja sankari, rakkaat paikat, tms.

Tai teetä oikein valokuvakirja...hinnat alle kympin pienimmissä kirjoissa, googlaa...

Vierailija
18/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole absolutisti.

Kato ap tuolta vinkkiä ruokalahjoihin:

http://www.kotiliesi.fi/joulu/arkisto/2008/10/27/ruokalahja-ilahduttaa…

Vierailija
19/25 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 pulloja ei kovin moni ostele usein. Alkoholin kanssa tietysti on vähän varottava niitä ongelmia, mutta 95-prosenttisesti se on tervetullut lahja ja kulutushyödykkeen voi aina antaa eteenpäin, jos ei satu mieleinen.

Toinen olisi jotain muuta arvokasta luksusta, jota ei itse tuleostettua. Kallista suklaata, jotain ruokaa (kaviaari/villisikasäilyke/tyrnihillo/...)

Mikä nyt kenellekin on arkea ja mikä erikoista.

Vierailija
20/25 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2009 klo 12:40"]

keräämään siihen kanttarelleja, - jos rahaa jää niin osta vielä mukaan sieniveitsi.

[/quote]

Tämä on loistava idea, jos se vain toimii, eli poimija tuntee sienet ja saa vietyä kanttarellit suhteellisen tuoreina ja roskista harjattuina perille. Kaunis kori ja sieniveitsi ilahduttavat intohimoista sienestäjää. Jos olisi rahaa, ja jos jostain löytyy vielä asiallinen sienikirja, vaikka joku hyväksi tiedetty klassikko, niin se olisi mainio tuossa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän