Mikä ihme mua vaivaa? Lääkäriä tmv.. paikalla? (saa muutkin kertoa kokemuksia)
Olen koko kesän sairastellut enemmän ja vähemmän.
alkukesästä muistaakseni alkoi sellaset oireet että yhtäkkiä tulee tosi huono/heikko-olo ja kestää 2-3 päivää. Nyt loppukesästä niitä on alkanut olemaan useammin ja ja nyt on tullut kuvioihin kaulanturpoaminen.
Eli ihan tosta noin vaan alkaa kaula (imusolmuke?)
turpoamaan ja iskee tosi heikko-olo, ei varsinaisesti kuumetta mutta lämpöä. Viime yönä oli 37,4. Eilen päivällä alkoi heikotus ja turpoaminen. Otin eilen buranaa ja se helpotti vähäksi aikaa ja sitten nukkumaan mennessä taas heikkeni olo. Yö oli kaihea. nyt aamulla otin buranaa ja tuntuu että helpottaa ainakin toistaiseksi.
Tuntuu niin kummalliselta että nyt vajaa kolmen viikon sisällä on tullut näitä 4 kertaa.
mä en kohta enää jaksa... On aina veto pois.
voiko tää olla pelkkää huonoa tuuria että sairastan huonon vastustuskyvyn takia?
Kommentit (4)
nyt alkuunsa. Ei ihan normaalilta kuulosta.
aina kannattaa muistaa että jos punkki on purrut niitä oireita voi olla tosi outoja.
Mä olen siis yhden kerran käynyt lääkärillä sen takia että mulla on turvoksissa vasen puoli kaulasta ja silloin ottivat nieluviljelyn ja ei ollut angniinaa eikä streptokokki-bakteeria. Muuta eivät labrassa ottaneet.
Nyt sitten varasin uuden ajan ja sain viikon päähän.
Mitähän kokeita se aikoo otattaa?
Tai mitä mun kannattaa ehdottaa jos ei lääkäri hoksaa?
Mua alkaa vähän huolestuttaa nämä vaivat :(
Välillä saattaa olla ihan hyiäkin ja normaaleita päiviä eikä musta todellakaan huomaa päällepäin mitään. En ole kenellekkään tästä puhunut paitsi miehelle.
En ole raskaana(gynellä kävin heinäkuun lopussa) enkä usko punkin puremaankaan.
ei ole normaalia.
En jäisi odottamaan seuraavaa kertaa, tuli mieleen imusolmukesyöpä tms.