Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eli edelleen syntyy hoitojen avulla lapsia jotka eivät ikinä saa tietää isäänsä??

Vierailija
10.08.2009 |

Hedelmöityshoitolaki karkotti suomalaiset luovuttajat - tanskalaisia tilalle

Sunnuntai 9.8.2009 klo 21.08

Vuonna 2007 voimaan tullut hedelmöityshoitolaki on karkottanut suomalaiset siemennesteen luovuttajat, Aamulehti kertoo.

Lue Aamulehden juttu aiheesta

Uuden lain tultua voimaan kaikki luovuttajat on pitänyt rekisteröidä. Lisäksi heidän luovuttamistaan sukusoluista syntyneet lapset saivat oikeuden selvittää biologinen isänsä tultuaan täysi-ikäiseksi.

Hedelmöityshoitoklinikat ovatkin joutuneet turvautumaan tanskalaisiin luovuttajiin. Aamulehden mukaan jo kaksi kolmasosaa klinikoilla käytettävistä luovuttajista on tanskalaisia.

Sairaalat ovat silti joutuneet ahdinkoon luovuttajien määrän vähentyessä, lehti kertoo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"iskä"-aines tulee vielä ulkomailta...

kannattaisiko sittenkin kumota tämä täysin pöljä laki?

Ei tässä loppujen lopuksi lapsi mitään voita...

Vierailija
2/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla ykkösen aamuohjelma.

Siis vaikka Tanskalaisia käytetään niin he ovat tietosia että lapsi saa käsiin isän tiedot MUTTA koska puhutaan pitkästä ulkomaille ulottuvasta yhteydestä niin tanskalaiset on aika varmoja ettei Suomesta tulla niin vaan kyselemään mitä kuuluu.

Suomessa riski on suurempi.

Ihan yhtälailla se isän henkilöllisyys kerrotaan jos luovuttaja on tanskalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauseen keskellä.

t.kielipoliisi

Vierailija
4/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli kirjotettua nopsaan väärin. TÄÄ ON KESKUSTELU!!! Ei mikään romaani. Mene muualle päteen: maanihmiset kirjotetaan AINA pienellä, MAAT isolla. Myönnän tehneeni KIRJOTUSvirheen mutta sää oot vaan pienimielinen: keskustelut saa olla kevyenpiä asioita. Täälä saa kirjottaa niinku puhuu.

Lause alkaa isolla. Haista kuule kakka.

3

Vierailija
5/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyenpi?

Se on kevyempi.

Ja niinhän se lause alkoi isolla, kun se alkoi jo otsikosta!

Saa toki kirjoittaa miten haluaa, mutta ei kovin fiksua kuvaa anna itsestään, jos ei yhtään viitsi katsoa miten kirjoittaa.

Vierailija
6/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on se joka asuu heidän perheessään äidin kanssa toivottavasti tasavertaisena lastenkasvattajana.

Vierailija
7/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli kirjotettua nopsaan väärin. TÄÄ ON KESKUSTELU!!! Ei mikään romaani. Mene muualle päteen: maanihmiset kirjotetaan AINA pienellä, MAAT isolla. Myönnän tehneeni KIRJOTUSvirheen mutta sää oot vaan pienimielinen: keskustelut saa olla kevyenpiä asioita. Täälä saa kirjottaa niinku puhuu.

Lause alkaa isolla. Haista kuule kakka.

3

Vierailija
8/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heidän äitinsä. Olen ollut heidän elämässään siitä asti, kun heidät mikroskooppisen pieninä alkioina laitettiin kohtuuni. Tosin heidät on hedelmöitetty luovuttajan munasolulla, ja tätä luovuttajaa he eivät tule tuntemaan. Äitinsä he kyllä tuntevat.

Vierailija
9/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keneltä olen saanut puolet geeneistäni

Vierailija
10/10 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minua ainakin vaivaisi jos en tietäisi keneltä olen saanut puolet geeneistäni

mutta varmasti pitäisit isääsi isänäsi, etkä siittiöiden luovuttajaa. Ja sehän tässä kai oli pointti, eikä mikään vaivaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän