Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoisemme sai alkunsa krapulapanosta :-(

Vierailija
09.08.2009 |

En ole päässyt asiasta yli vieläkään... Toivoimme lasta kovasti, mutta miehen reissutyön ja mun vuorotyön takia rakastelu ovulaation aikaa oli usein mahdotonta. Loppujen lopuksi kävi niin, että esikoinen sai alkunsa eräs lauantaiaamu todella epäromanttisen krapulapanon yhteydessä :-(

Mua harmittaa asia aivan kamalasti. Eihän tuota voi koskaan sanoa julkisesti kellekään! Mies tänään hermostui, kun harmittelin taas asiaa. Onneksi sentään nuoremmat lapset ovat saaneet alkunsa hieman romanttisimmassa merkeissä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainokainenkin sai alkunsa krapulapanosta, mutta ei kyllä yhtään harmita!!!

Vierailija
2/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ainakan ikinä, kenekään kanssa keskustellu siitä millaisessa tilanteessa lapset sai alkunsa :D En kyllä edes itse enää muista, ainakaan esikoisesta, kuopukselle on kaksi vaihtoehtoa, kumpikin ihan ok :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin opin teininä, että ns. varmoja päiviä ei olekaan. Raskaaksi voi tulla jo ennen kuin lapsen kuukautiset ovat alkaneet ja yleensä ottaen hetkenä minä hyvään. Ovulaatioon kannattaa siirtyä, jos yrittämisen jälkeen näyttää olevan lapseton. Olisit vain iloinen, että tulit raskaaksi niin helposti. Ei tuolloin ovulaation kanssa kannata stressata.

Itse en ole koskaan pohtinut ovulaatiotani ja neljä lasta olen synnyttänyt. Raskautumisessa ei ole koskaan ollut ongelmaa:)

Vierailija
4/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen NIIN kiitollinen siitä, että ylipäätänsä sain lapsen, että ihan sama vaikka olisin kännissä nainut keskellä kauppatoria pomon katsellessa!

Vierailija
5/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti mua ei todellakaan kiinnosta kuulla, eikä kertoa, miten itsekunkin lapset ovat alkunsa saaneet. Siis kenelle ajattelit kertoa? Onko teillä ystäväpiirissä tapana jakaa miten on tärpännyt, vai?

Vierailija
6/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeputkessa. Ei sekään ole kovin romanttista levitellä jalkojaan lääkärin edessä, mutta ei tulis mieleenkään itkeä tuollaista asiaa. NIin kiitollinen olen, että ylipäätänsä sain lapsia! Sun elämä on liian helppoa kun sulla on aikaa märehtiä noin pientä asiaa. Nyt otat itsees niskasta kiinni nainen! Vähän suhteellisuudentajua, kiitos!

Vierailija
7/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on että sai noin alkunsa!? Kaksi toistaan rakastavaa ihmistä sai hänet aikaan. Hän oli silloin tullakseen ja tuli, ihana juttu!

Vierailija
8/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on alkunsa saanut?! Ja miten voit olla että oli juuri se kerta..? =)

Vierailija
9/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä aloitus. kasva aikuiseksi, ennen kuin teet lisää lapsia.

mä en kyllä tiedä kummastakaan lapsestamme, mistä "panosta" lapsi on saanut alkunsa, onneksi kait - meillä lienee niin vilkas rakkauselämä, ettei tarvi moisia ihmejuttuja harmitella.

MITÄ VÄLIÄ, AP??? mitä väliä millä panolla lapsi sai alkunsa, eikö parasta ole, että se lapsi on olemassa..

Vierailija
10/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko lapsella pahakin krapula syntyessään?

Mitä kirjoitit lapsen vauvakirjaan?

Vierailija
11/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulapanothan vasta ovatkin parhaimpia yleensä:b

Vierailija
12/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisestihan sitä täällä nyt kerrot. Mutta hyvää jatkoa, jos murheet on tuota luokkaa, niin elämä totisesti hymyilee!

Millaisen hartauden vallitessa teidän muut lapset on saaneet alkunsa?

Vierailija
13/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeputkessa. Ei sekään ole kovin romanttista levitellä jalkojaan lääkärin edessä, mutta ei tulis mieleenkään itkeä tuollaista asiaa. NIin kiitollinen olen, että ylipäätänsä sain lapsia! Sun elämä on liian helppoa kun sulla on aikaa märehtiä noin pientä asiaa. Nyt otat itsees niskasta kiinni nainen! Vähän suhteellisuudentajua, kiitos!

Vierailija
14/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sai luultavasti yhdestä tosisurkeasta kännipanosta (öh öh, ootsä vielä hereillä? -tyyppisestä) ja hyvä tuli. Eikä kukaan ole vielä kysynyt asiasta. Ei kai näitä nyt julkisesti muutenkaan kerrota kenellekään...

Olisko mahdollista että sua harmittaakin oikeasti joku ihan toinen asia, esimerkiksi joku asia siinä elämänvaiheessa tms?

Vierailija
15/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siitä IKIONNELLINEN. Ilman sitä krapulaa ei olisi meikäläisen tullut tehtyä aloitetta enkä olisi tullut raskaaksi. Siinä kuussa se oli ainoa seksikerta joka ajoittui riittävän lähelle ovulaatiota. Eikä ne muut kerrat kun "yrittämällä yritettiin" jääneet kyllä kauniina muistoina mieleen. Ennenmminkin tuntui pakkopullalta ja jotenkin aistin, ettei mieskään käynyt erityisen kuumana, kun suunnilleen ilmoitin, että "nyt tarvitaan spermaa". :)

Missäs asennossa olit? Mä olin päällä ja saatiin yhtäaikaa ;)

Vierailija
16/16 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän kuopuksemme on saanut alkunsa kunnon hiprakkapanossa New Yorkissa lemmenlomalla.

Hänen nimensä ei silti ole Brooklyn.

Voi itku, enpä ole tullut ajatelleeksi - olin kännissä kun siittiö kohtasi munasolun. Tämä varmaan selittää monta asiaa. Olenkin ollut jotenkin niin pettynyt kun poika ei vielä 3-vuotiaana osaa kirjaimia :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi