Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk! Minulla on paljon pieniä, ihonmyötäisiä luomia ja tänään huomasin, että

Vierailija
09.08.2009 |

itse asiassahan monet niistä ovat aivan epäsymmetrisiä. Eivät todellakaan pyöreitä, vaan esim. neliön tai "tähden" mallisia.

Epäsymmetrisyys tai polveilevuushan ovat kai huonoja merkkejä luomissa. Olen vain aina tottunut ajattelemaan, että minulla on paljon pieniä, pisaman näköisiä luomia enkä ole ollut niistä huolissani.

Voikohan tasaisen värinen, pieni, ihonmyötäinen luomi/"pisama" olla pahanlaatuinen, jos sen muoto on epäsäännöllinen? Ainakaan kukaan lääkäri ei ole muuten minua tutkiessaan noista huomauttanut.

Pitäisikö käydä näyttämässä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luomi muuttaa muotoaan on syytä käydä tsekkauttamassa se lääkärillä. Lisäksi jos luomi kasvaa, kutiaa, kipuilee, vuotaa verta tai muuttaa väriään on käytävä näytillä. Jos asia vaivaa, käy ihmeessä vastaanotolla!

Vierailija
2/3 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saattavat olla ns rasvaluomia. Tyypillisesti ekana ilmestyvät kaulan ja rintakehän alueelle, voivat olla ihonmyötäisiä tai vähän ihosta kohollaan pienen varren päässä. Niiden luonteeseen kuuluu, että tulevat ihonvärisenä, mutta monesti tummuvat vanhetessaan. Harmittomia, lähinnä kosmeettinen haitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkki, mutta ei todellakaan tarkoita yksinään mitään pahanlaatuisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän