hassutteletteko lastenne kanssa koskaan?
vai onko se isien hommaa?
nimim. mä voin olla lasten kanssa vesisotaa ;)
Kommentit (11)
viikonloppuisin mennään lasten kanssa aamiaisen jälkeen takaisin petiin hupsuttelemaan, höpöttämään tms.
lapset 9 ja 11v.
Poikani ampui minua mökillä vesipyssyllä (aika kookkaalla):-D
Hain vesiämpärin ja odotin nurkan takana. Poika oli jo unohtanut koko jutun mutta muisti välittömästi kun heitin ämpärillisen vettä päälle. ;-DDD
Siinä sitten kirmailtiin ympäri pihaa ja kaikilla oli hauskaa. Äidillä vaan loppui kunto kesken, huoh! ;-D
Mukavia kesämuistoja.
t. kahden lapsen yksinhuoltaja
heiniä...mies on niin tosikko ettei hassuttele ikinä:(
kylpyhuoneeseen kolme lasta selässäni ratsastaen...(Ainakin lapsista se on hauskaa). Muuten olen aika vakava tyyppi.
Hassuttelenhan miehenikin kanssa :P
Missä se on säädetty isien hommaksi? Tottakai hassutellaan päivittäin, isän kanssa, äidin kanssa, isän ja äidin kanssa. Myös isovanhemmat ja esim. mun ja mieheni kaverit on aikamoisia hassuttelijoita. Hassu aloitus hassuttelijalta...
niin paljon kuin sielu sietää. Meillä se kuuluu molempien vanhempien "etuoikeuksiin" pöljästellä ja pelleillä, mut me ei ollakaan vielä kasvettu aikuisiksi ;)
ihmiset joskus kattoo,että olenko ihan terve! Kivojakin kommentteja on tullut ohikulkijoita; "ihanaa,kun joku kehtaa olla noin täysillä mukana lapsen leikissä" tms... Myös 55-vuotias äitini saattaa tehdä ihan mitä vaan ja missä vaan... =)
3-7- vuotiaiden kanssa