Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos näet jonkun aikuisen pukeutuneen kokonaan vaaleanpunaiseen?

Vierailija
09.08.2009 |

myös kengät ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensimmäiseksi epäilisi sen olevan mikään tosi karski tyyppi.

Vierailija
2/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen mekko vaaleanpunaisten sandaalien kanssa ei herättäisi erityisemmin edes mielenkiintoa, se on niin normaalia.

Jos olisi sen sijaan vaaleanpunaiset housut, sukat, kengät, paita, villapaita, huivi, laukku jnejne niin sitten alkaisi tulla sellainen olo että ihan kaikki ei ehkä ole kohdallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen mekko vaaleanpunaisten sandaalien kanssa ei herättäisi erityisemmin edes mielenkiintoa, se on niin normaalia.

Jos olisi sen sijaan vaaleanpunaiset housut, sukat, kengät, paita, villapaita, huivi, laukku jnejne niin sitten alkaisi tulla sellainen olo että ihan kaikki ei ehkä ole kohdallaan.

Vierailija
4/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se joillekin sopii tosi hyvin. Pienen tyttölapsen äitinä se vaan ei näytä silmissäni miehekkäältä... Niinpä miesystävänikin pitää pinkkiä vain, kun on ilman minua liikkeellä. Naisilla kaikki asusteet samalla värillä ... tulee mieleen 80-luku ja omat mintunvihreät vaatteet, (housut, paita, sukat, valkoiset avokkaat ja kruununa mintunviherät muoviset korvikset ja rannerenkaat). Huh!

Vierailija
5/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vissiin pinkki" tai jotain muuta yhtä lennokasta...

(*heh* jos mä laittaisin pinkkiä päälle niin mä oisin kuin ilmetty Miss Piggy ;D )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän