Mitä ajattelet jos näet jonkun aikuisen pukeutuneen kokonaan vaaleanpunaiseen?
Kommentit (5)
Vaaleanpunainen mekko vaaleanpunaisten sandaalien kanssa ei herättäisi erityisemmin edes mielenkiintoa, se on niin normaalia.
Jos olisi sen sijaan vaaleanpunaiset housut, sukat, kengät, paita, villapaita, huivi, laukku jnejne niin sitten alkaisi tulla sellainen olo että ihan kaikki ei ehkä ole kohdallaan.
Vaaleanpunainen mekko vaaleanpunaisten sandaalien kanssa ei herättäisi erityisemmin edes mielenkiintoa, se on niin normaalia.
Jos olisi sen sijaan vaaleanpunaiset housut, sukat, kengät, paita, villapaita, huivi, laukku jnejne niin sitten alkaisi tulla sellainen olo että ihan kaikki ei ehkä ole kohdallaan.
vaikka se joillekin sopii tosi hyvin. Pienen tyttölapsen äitinä se vaan ei näytä silmissäni miehekkäältä... Niinpä miesystävänikin pitää pinkkiä vain, kun on ilman minua liikkeellä. Naisilla kaikki asusteet samalla värillä ... tulee mieleen 80-luku ja omat mintunvihreät vaatteet, (housut, paita, sukat, valkoiset avokkaat ja kruununa mintunviherät muoviset korvikset ja rannerenkaat). Huh!
on vissiin pinkki" tai jotain muuta yhtä lennokasta...
(*heh* jos mä laittaisin pinkkiä päälle niin mä oisin kuin ilmetty Miss Piggy ;D )
En ensimmäiseksi epäilisi sen olevan mikään tosi karski tyyppi.