Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan sanottu, että "ei uskois et sulla on lapsia"

Vierailija
09.08.2009 |

Mulle on ja kuulemma on uskomatonta kun olen niin hoikka. Lihottaako lapsen saaminen automaattisesti? Siis jos ei lapsen saamisen jälkeen harrasta liikuntaa normaalia enemmän.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanottu, näytän kuulemma liian nuorelta :(

Vierailija
2/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kuulemma nuorelta (olen 29) ja olen niiiiiiiiin hoikka. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luulis että mulla ois lapsia, kun olen niin äidillinen ja kypsä... Joo, löytyisi mies, jonka kanssa lapsia tekis, niin ois :(

Vierailija
4/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivastellaan lapsen (9v.) ikää. Moneen kertaan kysytään, että "siis 9 kuukauttako? Ei VOI olla 9 vuotta!"

Pieni, hoikka ja "babyface" minäkin.

Vierailija
5/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähinnä koska olen 22v ja näytän vielä nuoremmalta

Vierailija
6/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pieni eli 159/49 ja aina raskauksien jälkeen palautunut tosi nopeaan omiin mittoihin. Lapsia on neljä ja ikää on 38v.

Mulla vaan on jotenkin sellanen "nuorekas ja outo" kroppa, että se pysyy suht. samanlaisena. No, tietysti osansa on sillä, että syön kyllä terveellisesti ja olen aina urheillut :). Mutta monet kerrat olen tuon kuullut...

Vierailija
7/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on myös sanottu "et ole yhtään äidin näköinen", minkä otan kohteliaisuutena, koska jostain kumman syystä monet ihmiset mieltävät äidin ilmeisesti "kulahtanut permanentti, ylipainoa, ei meikkaa"-tyypiksi.

Jos nyt katsoo näitä äitejä: Angelina Jolie, Jennifer Lopez yms., niin jaa-a, mistäköhän nuo mielikuvat tulee? :D Onkohan suomalaiset äidit sitten niin homssuisia..? Hmm..

Vierailija
8/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen tosi hoikka ja luullaan usein parikymppiseksi ja leuat loksahtavat kun kerron että lapsia on 4 :)

Vierailija
9/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähinnä koska olen 22v ja näytän vielä nuoremmalta

Oon kans 22v ja näytän kuulemma 15-16-vuotiaalta... Ja myös hoikka.. Automaattisesti lapsensaannista ei kyllä liho, vaikka useilla tuntuu se käsitys olevanki.. Anoppi tokaisi ku sanoin päässeeni takaisin omaan painooni mitään tekemättä, että "Kyllä sä ootki ruipelo", se siitä ilosta sitte...

Vierailija
10/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pieni enkä erityisen hoikka, normaali. Mutta olen nuoren näköinen. Ja on sanottu että on tosi hyvän mallinen kroppa;)Silloin kun olen vähän jaksanut treenata. Lapsia on 5. Vanhimmat teini-iässä ja ei kukaan mua niiden äidiksi usko. Kun kävin koululla niin kaverit oli ihmetellyt että minkä ikäinen se sun mutsi oikein on, joku parikymppinen? Olen 33.

Hoidan työkseni toisten lapsia kodeissa ja kiusaa kyllä välillä se että minua luullaan nuoreksi tytöksi ja itseni ikäiset tai nuoremmat vanhemmat selittää itsestäänmselviä asioita "kädestä pitäen".

Vierailija
11/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

12! Kaikki väittävät siinä vaiheessa että kusetan heitä ihan 6-0;D

t. 12 lapsen äiti, jota luullaan aina vähintään 10 vuotta nuoremmakis kuin mitä oikeasti olen!?:O

Vierailija
12/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 12 lapsen äiti, jota luullaan aina vähintään 10 vuotta nuoremmakis kuin mitä oikeasti olen!?:O

joka paikassa siskoksiksi!?:O

t. se 12 lapsen äiti

Vierailija
13/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sain nuorimmaiseni, niin monikin ihan vieras kehotti mua nauttimaan lapsesta, kun se on vielä vauva. Lapset kuuolemma kasvaa niin nopeasti. Ne luuli, että kuopus oli mun eka. Mulla oli jo neljä lasta ennestään ja ikää 42 vuotta.

Vierailija
14/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä ihmettele, tätä 1,5v ikiliikkujan äidin naamaa kun katsoo =D. Kasvoja ja olemusta kantaa väsymyksen ja äitiyden haasteiden jäljet+muut elämän mukaanaan tuoneet koettelemukset.

Ehkäpä tuonkin lausahduksen joskus kuulee... ;). Mutta hetkeäkään en vaihtaisi pois kullannuppuni kanssa saatavista hetkistä =)!

Vierailija
15/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rn oikein tiedä, ottaisinko sen kohteliaisuutena vai loukkauksena.. :D

Taitaa johtua enimmäkseen pienestä koostani ja hoikkuudesta, 166cm ja 49-50kg.

Olen 34v 3 lapsen äiti. Naama kyllä näyttää ikäiseltäni, vähintään :D

30-vuotiaaksi asti olin vielä kaiken lisäksi "babyface", mutta sen jälkeen tapahtui raju rupsahtaminen kuopuksen 4 kuukauden kolikin seurauksena.. kasvot jotenkin laihtui ja riutui ja sellaiseksi jäivät.

Nyt on tavoitteena saada muutama kilo painoa lisää, jotta naama ei näyttäisi sellaiselta "pääkallomaiselta"..

Vierailija
16/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olis sanonu. Ja väliäkös tuolla, voi voi sentään! Naama on rutussa ja leuat roikkuu, tissit onneksi roikkuu kanssa ettei ihan ole eripari kroppa. Perä iso kuin Lassila-Tikanojan jäteauto, jalat yhtä pötköä alas asti ja nilkat ah niin turvoksissa tästä infernaalisesta länpötilasta. Vattanahka näyttää siltä kuin tuhat tupajumia ois järsinyt kulkutiensä siihen ja tukka lähtee imetyksen takia, arvatenkin. Jos joku tulis kyselemään lapsista, niin saattaa olla, että leipoisin nenuun!

Vierailija
17/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä kuinka aikaisi niitä on alkanut saamaan on jotain tekemistä vanhenemisen kanssa. Tiedän nimittäin useamman tosi nuoren näköisen äidin jolla paljon lapsia.

t. se edellinen vastaaja

Vierailija
18/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan.. tuo "siskokset" on ehkä maailman kuluneimpia iskureploja... ;D

Vierailija
19/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihmiset luulee minua ja miestäni lapsettomaksi pariksi (ja vielä vasta seurustelun aloittaneeksi) koska olemme rakastuneen oloisia eikä aina kireitä niinkuin monet lapsiperheet. Yhdessä oltu kohta 10 vuotta..

Vierailija
20/22 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja jo alkaa kypsyttää. 3 lapsenkaan jälkeen kuulen usein kommentteja, "no ei uskois, ku oot noin hoikka" Joo.o.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän