Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujon miehen kanssa?

Vierailija
09.08.2009 |

Mä olen itse sellainen, että heitän paljon vitsiä ja puhun aika suoraan, siks mä en tiedä miten pitäis toimia ujon miehen kanssa. Sellaiset ilmeisesti vähän pelkää kaltaisiani naisia.

Olen tavannut tätä miestä viime talven ja kevään aikana lähes päivittäin enkä ole kiinnittänyt häneen sen kummemmin huomiota, mutta pikkuhiljaa aloin huomata, että hänhän on mukava, huomioi ja välittää. En tehnyt asialle mitään, en kuitenkaan tuntenut vetoa häneen.

Pari viikkoa sitten kävimme netissä leikkimielisen keskustelun, jossa oli vihjailua, jota en miettinyt sen kummemmin ennen kuin juttelin miespuolisen kaverini kanssa eilen ja hän oli varma siitä, että tämä kyseinen ujo mies on ihastunut minuun ja tämä vihjaileva keskustelu oli häneltä paljon ponnisteltu. Lähetin hänelle tekstivietin sitten eilen ja viesteilimme tovin. Minä sanoin mielestäni aika suoraan asiat, pyysin häntä kahville luokseni ja kerroin, että hän on ollut mielessäni kerran jos toisenkin. Tajusikohan hän vai pitääkö vielä vääntää paksummasta rautalangasta? Ja mitä teen nyt? En tiedä uskaltaako hän olla seuraava, joka laittaa viestiä vai pitääkö mun hoitaa jatkossakin yhteydenpito?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikaisemmin ap ei tuntenut vetoa tähän mieheen, mutta on nyt herännyt siihen, että mies onkin kiva ja mukava :)

Vierailija
2/7 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikaisemmin ap ei tuntenut vetoa tähän mieheen, mutta on nyt herännyt siihen, että mies onkin kiva ja mukava :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut vetoa häneen aiemmin sillä tavalla miten yleensä, kun johonkuhun ihastuu, sillä hän ei antanut itsestään mitään ulos, en tiennyt yhtään millainen hän oli. Ennen olen ehkä enemmän ihastunut ulkokuoreen/vaikutelmaan ensin. Olen alkanut ajatella häntä "siinä mielessä", kun hän on alkanut avautua. Haluan katsoa tulisiko meistä jotain. En tietenkään halua vedättää häntä.

ap

Vierailija
4/7 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo ku mikä, mun piti tehdä kaikki "työt" viettelyssä. Sängyssäkin oli alussa hieman harjoittelua, kun se oli niin epävarma, mutta en hermostunut ja nyt sitten kaikki menee kuin tanssi. Jos oikeesti tykkäät, pidä vaan itse peli käynnissä. Se saataa ottaa jonkun ajan päästä itse ohjat käsiin, kunhan saa luottamuksen, että tykkäilet oikeesti. Sit onkin täydellistä: uskollinen, huomaavainen (elämässä ja sängyssä), rohkea silloin kuin tarvitaan (elämässä ja sängyssä :)

Vierailija
5/7 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten on uskollinen ja kunnollinen mies. On aiemmin ollut vaikeuksia luottaa miehiin, kun ne on olleet sellaisia vähän hulivilejä. Kiitos rohkaisusta :)

ap

Vierailija
6/7 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin aloittelija ujon miehen kanssa, että vinkit tervetulleita :) En halua säikäyttää häntä pois räväkkyydelläni..

ap

Vierailija
7/7 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla sillä lailla sosiaalisesti kömpelöitä, että on vähemmän okoemusta flirttailusta yms. joten voivat ottaa jonkin kevyen tapailun paaaaaaaljon vastapuolta vakavammin.

Toisaalta, jos haet sellaista, vakavampaa, niin eihän se niin haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi