Avomies oli eilen saunaillassa
ja olivat sitten menneet baariin, tänään on piileskellyt ja ulkona tehny töitä ja autotallissa. Saunaan ei suostunut tulemaan mun kans. Olin näkevinäni sillä jonkun jäljen kaulassa päivällä. Äsken huusi ikkunasta menevänsä veljensä luo, arvatenkin ei sieltä tule kun yöllä. Meinaakohan se nukkua pusero päällä jos mun viereen tulee?
Kommentit (14)
mutta tottakai se puoliso pitää valita kunnolla.
eihän ne jäljet heti lähde. Kissa pöydälle ja ukko ruotuun/vaihtoon!
joka imenyt sille piruuttaa fritsun kaulaan (kuka sitäkin enää harrastaa?).
Kännissä tapahtuu kaikenlaista.
en katselisi moista piileskelyä, vaan menisin kylmästi tarkistamaan tilanteen. Eipä tarttisi sitten ikuisesti miettiä, että mikähän sillä oli. Nuuskisin alushousuja myöten.
joilla ottaa näytteet alkkareista. Siemensyöksyn jos on saanut ja pesemättömän kalunsa alkkareihin tunkenut, siitä voi näytteen saada.
Meillä ei moista piileskelyä katsottaisi puolin eikä toisin.
Jos on miestä tai naista paukata vieraan punkkaan, niin on miestä tai naista se myös kumppanille kertoa.
lupaavalta suhteelta jos ei voi päin naamaa pyytää miestä ottamaan puseroa pois ja varmistua asiasta. Ihan sama jos epäluuloiseksi väittää... kyllä tollasesta käytöksestä... ja vähemmälläkin tulee.
joilla ottaa näytteet alkkareista. Siemensyöksyn jos on saanut ja pesemättömän kalunsa alkkareihin tunkenut, siitä voi näytteen saada.
Naisen tai miehen alkkareista, lakanoista ym. otetut näytteet. Pos. tulos antaa purppuran värin.
Mun yhelle työkaverille tuli kerran firman aktiviteettipäivässä ihan fritsun näköinen jälki kaulaa värikuulasodasta :) Joku avuton mies voisi tällaista peitellä kun pelkää ettei vaimo usko selitystä.
Tuli siis mieleen, että saattaa olla joku viatonkin selitys, muttei uskalla näyttäytyä jos pelkää ettet usko. Toki voi olla pettäminenkin kysymyksessä :(
Mutta mites kävi? Tuliko yöksi kotiin?
juttujen takia ihmettelee, mitä järkeä parisuhteen muodostamisessa ylipäätään on.