Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä synttärilahjaksi 11-vuotiaalle pojalle?!?

Vierailija
07.08.2009 |

Vaatetta on hankala ostaa, mitä muuta se voisi olla? En sittenkeksi yhtään mitään muuta kuin rahaa!! Auttakaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kysyisit pojalta/vanhemmilta. Tuon ikäiselle on vaikea ostaa, lelut ovat jo "isojen", ja jos et tiedä mitään pojan kiinnostuksen kohteista menee lahjan valinta varmaan metsään. No lahjakortti tavarataloon on varma, mutta tylsä valinta.

Vierailija
2/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelvottoman koululaisen käsikirja, vitsikirja, leffalippuja, hopeakoru, uno-kortit, pelit-lehden vuosikerta, legoja, shakki, lautapeli, uimalasit.

Valikoima siis rajaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahalahja voi olla tuoikäiselle jo tosi mieleinen, miksi väkisin ostaa krääsää nurkiin pyörimään...

Vierailija
4/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko miten läheinen pojan kanssa ap? Etkö sinä voisi viedä häntä leffaan? Kirjoista on hankala sanoa, oma samanikäinen lukee salapoliisikirjoja.

Vierailija
5/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä ole edes synttäreille kutsuttu, sain tuttavan tuttavan kautta tietään syttäreistä. Lapsi asuu äitinsä luona.

Kummipoika kyseessa

Vierailija
6/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina yhtä kurjaa kun lapset jää eron jalkoihin. Kannattaa sitkeästi pitää yhteyttä jos edes jonkunlaisissa väleissä olet pojan äidin kanssa, pojalle se voi olla tosi tärkeä juttu :) Anna lahjaksi tosiaan jotain yhteistä tekemistä, lapsen mielenkiinnon mukaan.

Vierailija
7/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä ole edes synttäreille kutsuttu, sain tuttavan tuttavan kautta tietään syttäreistä. Lapsi asuu äitinsä luona. Kummipoika kyseessa

jo 11 v sitten?

Pitkä lista ehdotuksia, ja sä kommentoit heti negasti leffalippuja. Ei innosta ideoimaan.

Vierailija
8/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vkon päästä. Toki sitten menemme, mutta synttärit ovat huomenna.

T: ap

Äiti ei ole meitä vaivautunut kutsumaan. Menemme varmaankin sitten isän luokse, kun on pojan synttärit!

Vierailija
9/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvateatteriin 65 km ja tiedän, että vanhemmat eivät koskaan ole vieneet lapsiaan elokuviin, jos ostan lipun, niin jää käyttämättä, olen siitä varma. Mä asun niin kaukana, että mulla ei´ole mahdollisuutta viedä poikaa elokuviin.

Vierailija
10/10 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuttu!!! Enhän mä edes olisi tiennyt, että synttärit ovat huomnna, jos en olisi kuullut yhdeltä ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi