Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et rekisteröidy tänne?

Vierailija
06.08.2009 |

Kysymys tulikin jo otsikossa. Rehellisiä vastauksia kiitos!

Tiedän, että joillakin syynä siihen on mm. että sitten on vaivalloista esittää eri persoonia, kun pitäisi ravata nimimerkin ja nimettömänä kirjoittamisen väliä, rekisteröityä ja uloskirjautua.

Miksi te ette ole rekisteröityneet tänne? Täällä näkyy hyvin vähän nimimerkkejä!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole uudestaan vielä saanut aikaisesksi...

Vierailija
2/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta profiloitua, vaan näin nimettömänä voi osallistua eri keskusteluihin ilman että kenelläkään on mitään ennakkoasenteita minkä läpi lukee mun kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useana erilaisena persoonana. Lisäksi voi kirjoitella henkilökohtaisempia juttuja, kun kukaan ei voi muodostaa kokonaiskuvaa ja siten arvata henkilöllisyyttä.

Kysymys tulikin jo otsikossa. Rehellisiä vastauksia kiitos!

Tiedän, että joillakin syynä siihen on mm. että sitten on vaivalloista esittää eri persoonia, kun pitäisi ravata nimimerkin ja nimettömänä kirjoittamisen väliä, rekisteröityä ja uloskirjautua.

Miksi te ette ole rekisteröityneet tänne? Täällä näkyy hyvin vähän nimimerkkejä!

Vierailija
4/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirjoittelen usein ilman nimimerkkiäkin.

Täällä aika äkkiä profiloidaan nikilliset joten en aina viitsi kirjautua sisään.

Vierailija
5/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan olla milloin ihan oma itseni, milloin mielikuvitusihminen, milloin mies, milloin nainen, milloin lapseton, milloin monen lapsen äiti/isä, milloin ulkomailla asuva, milloin Helsingissä asuva, milloin nuori, milloin vanha, milloin sairas, milloin ruma.... Jos minulla olisi nimimerkki niin pitäisi pysyä aina samassa persoonassa ja se olisi tylsää!

Vierailija
6/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan olla milloin ihan oma itseni, milloin mielikuvitusihminen, milloin mies, milloin nainen, milloin lapseton, milloin monen lapsen äiti/isä, milloin ulkomailla asuva, milloin Helsingissä asuva, milloin nuori, milloin vanha, milloin sairas, milloin ruma.... Jos minulla olisi nimimerkki niin pitäisi pysyä aina samassa persoonassa ja se olisi tylsää!

Minä en pysty valehtelemaan suoraan edes täällä, tuntemattomana. Puolitotuuksia ja kertomatta jättämisiä teen, mutta en suoraan osaa valehdella, olenpa säälittävä...

7/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole skitsofreenikko, enkä minäkään!

;-)

Vierailija
8/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- eräs mies -

Vierailija
9/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit jalat suustani!!!!

Vierailija
10/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, ihan joka ikiseen juttuun joutuu rekisteröitymään, ja keksiä salasanat yms,ym.yms.

Eihän kukaan näitä pysty kaikkia muistamaan!! En vaan jaksa, kun on jo niin paljon ns. pakollisia reksiteröintejä ja salasanoja niihin.

Vierailija
12/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten koskaan kykenisi kommentoimaan muuna kuin olen...miksi haluaisinkaan, koska haen vertaistukea, jota täältä kyllä olen ihanasti saanut!

Vierailija
14/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niin paljon kiinnosta että olisin jaksanut selvittää mistä se johtuu.

Vierailija
15/15 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) haluan olla täällä täysin anonyymi. Johonkin kysymykseen voin vastata paljonkin ja paljastavasti itsestäni, johonkin toiseen haluan vastata niin, ettei kukaan tunnista. En halua sitä, että ihmiset muistaa, että ai joo, tuo on SE, joka sinne sanoi sitä ja tätä.