Rintsikat ja painijamalliset topit?
Muilla näkee painijamallisten toppien kanssa sekä tavis rintsikoita jolloin olkaimet näkyy tai sitten niitä, joissa olkaimet on piilossa topin alla. Onko sillä mitään väliä? Itse pidän sellaisia rintsikoita, joista ei näy olkaimet, kun mun mielestä se on sillä tavalla suunniteltu. Vähän hölmö kysymys, mutta menköön :)
Kommentit (5)
ettei pissiksiltä enää näy stringit. Eikö siitä oo jo vuosia, kun se oli in?
Ja musta ok, jos olkaimet näkyy.
rintsikoitten kuuluu olla piilossa. Siis myös olkaimien. Kaikkein pahinta on, kun halterneck- ja tuubitopin kanssa käytetään tavallisia olkaimia rintsikoissa. Tosi mautonta.
Itse ostin juuri painijaselkäisen juhlatopin ja mallasin sitä ensin tavallisten rintsikoiden kanssa kaupassa ja kotona kokeilin olkaimettomien kanssa. Ehdottomasti jälkimmäinen oli hienomman näköinen vaihtoehto. Jotenkin hommssuinen fiilis tulee, jos olkaimet näkyy.
rintsikoitten kuuluu olla piilossa. Siis myös olkaimien. Kaikkein pahinta on, kun halterneck- ja tuubitopin kanssa käytetään tavallisia olkaimia rintsikoissa. Tosi mautonta.
Nyt taas pikkupissiksien mielestä niiden kuuluu näkyä sieltä alta, aivan kuten stringinnarujenkin.