Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilisaatiosta

Vierailija
06.08.2009 |

Lääkäri mainitsi sterilisaation synnytyksen jälkeen yhtenä vaihtoehtona raskauden ehkäisyyn. Olis helppo tehdä silloin.

Pohdin itse tuota vaihtoehtoa. Meillä on jo lapsia ja ikääkin on. Mieheni on sitä mieltä, että meille ei tule enempää lapsia. Itse ajattelen myös niin. Sterilisaatio tuntuu kuitenkin liian lopulliselta ratkaisulta, jotenkin väärältä. Vaikkakin se olisi helpoin ja luotettavin.

Miten kauan te sterilisaation tehneet olette asiaa työstäneet? Onko sterilisaatio ollut kohdallanne oikea ratkaisu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhetta on ollut siitä asti kun rupesin kolmatta odottamaan, joka on nyt 8kk.. Pitkät tuntuu jonot olevan,kun ei ole vieläkään aikaa tullut vaikka lähete ollut jo parikin kuukautta.. Meillä on myös lapsiluku täynnä ja olemme molemmat yhdessä tätä mieltä... =)

Vierailija
2/5 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli selvä ajatus toisen lapsen synnyttyä, en sitä mitenkään työstänyt, koska kolmas olisi ollut mulle ehdoton ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni siinä sektion ohessa ihan samalla vaivalla. Mulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi ja meillä on jo yksi kierukkavauva, ja ikääkin oli sen verran että joidenkin mielestä ei enää edes pystyisi saamaan lapsia. Koska 3 lasta, joista viimeinen tehty päälle 4-kymppisenä, on se mitä ikinä saatoin toivoa, niin kyllä he meille riittävät. Eipä tarvitse enää stressata, kun tuo hedelmällisyys näyttää vaan iän myötä paranevan.

Vierailija
4/5 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sterilisaatio ei ole 100 % ehkäisykeino, kuten ei mikään muukaan. Ennen oli, kun piuhat katkaistiin, nykyään kun laitetaan klipsit, niin ne voivat pettää. Kaverini siskolla kuudes lapsi on sterilisaation jälkeen alkunsa saanut... eli kannattaa ottaa huomioon. Mulle gyne sanoi, että samaa luokkaa on pettämis% kuin pillereissäkin.

Vierailija
5/5 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli selvä ajatus toisen lapsen synnyttyä, en sitä mitenkään työstänyt, koska kolmas olisi ollut mulle ehdoton ei.

Järki kyllä sanoo,että ei enempää lapsia, mutta silti tuntuu että lopullinen ratkaisu on vaikeaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän