Nuoria yrittäjiä ja odottajia
Uutena yritin etsiä itselleni sopivaa ketjua, mutta hankalalta tuntui. Kaikki ketjut aloitettu jo aikoja sitten ja suurin osa ihmisistä niissä jo lapsen saaneita. Siispä ei muuta, kuin uutta ketjua kasaamaan :P
Nyt siis etsin nuoria yrittäjiä ja odottajia. Mukaan vaan rohkesti :)
Itse olen 18 ja mies 21. Yhdessä kolme vuotta. Lapsesta on puhuttu aina ja nyt haaveille on annettu tilaisuus toteutua. Yritystä takana kolme kk. Kesä pidetty taukoa yrityksestä, kun alkoi tuo päivien laskeminen käymään pikkasen liian stressaavaksi mulle (Ja rennomminhan ei tietenkään voi ja osaa ottaa :D) Nyt siis käynnistyi yk 4 ja toivotaan, että tästä nappaisi ja pääsisin odottajien joukkoon :)
Kommentit (28)
Eli nyt viikolla 18+3 ja LA 19.4 :) innolla odotetaan jos parin viikon päästä olevassa raknneultrassa saatais tietää kumpi on tulossa :)
Taisin äsken kirjoittaa väärään paikkaan vastauksen kun olen juuri rekisteröitynyt, mutta joo:D Elikkäs olen 19v. tyttönen jolla on 20v. avomiehensä kanssa 1v 2kk vanha tytär ja kk sitten ollaan alettu yrittää neitokaiselle sisarusta, vielä ei ole tärpännyt mutta toivottavasti pian:) Ja asustelemme itä-helsingin suunnalla.
Onko muilla toisen lapsen yrittäjillä ollut vaikea kertoa vanhemmille toisesta lapsisesta? Itseäni hirvittää kertoa äidilleni kun hän oli esikoisen saamisestakin huolissaan. Ja toisaalta huoli äidin reaktiosta "lieventää" intoani uudesta vauvasta. Haluaisin myös itse saada uusia äitikavereita. Minulle voi lähettää sähköpostia tai lisätä meseen osoite on white_merienda@hotmail.com :)
Olen itse 19-vuotias ja avomiehellä ikää 26 vuotta. Olemme vakavasti alkaneet harkita lapsen yrittämistä, koska lääkäritkin ovat minulle jo sanoneet että sairastamani endometrioosin takia, minun olisi viisasta yrittää lapsensaantia hieman nuorempna. Itseäni pelottaa kovasti, että jos en ikinä tule saamaan lapsia.
Valmistuin vasta tänä keväänä ylioppilaaksi, joten minulla olisi muutama vuosi vielä opiskelua jäljellä. Hain kätilön ja sairaanhoitajan koulutukseen. Taloudellinen tilanne meillä on kohtuullinen ja kyllähän sitä lapsen kanssa voi opiskellakin, varsinkin kun mieheni valmistuu ensi vuoden puolella. Silti mietityttää onko kuitenkin liian aikaista yrittää lapsensaantia. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
ja siis ehdottomasti haluan lapsia ja vauvakuume on kova! Etten vaan tuon sairauden rajoittavuuden takia ala nyt lapsia hommailemaan.
En tiedä kelpuutatteko minut tähän ryhmään.
Mutta olen 20 vuotias nuori nainen turun suunntalta ja esikoista odotan tällä hetkellä viikkoja olis 10+5 ja ens viikolla sitten olis toi rv11 ultra.
Itsekkin kaipaan paljon juttu seuraa kun kaveri piiri supistunut niin paljon juuri senkin takia että odotan lasta osa ei oikein ymmärrä asiaa ja silloin mielummin vain kotona on kuin niiden kanssa jotka ei ymmärrä sitä etten voi juoda ja jne.
Uudenkaupungin suunnalta kirjoittelen ja esikoista yritämme mieheni kanssa kovasti mutta eipäs ole tärpännyt. Olen 18v ja maaliskuun lopussa 19, miheni on saman ikäinen. Toivottavasti pian tärppää :)
Eli täällä takan muutama kuukausi takana yritystä ja nyt sydän kurkussa odotellaan, tänään illalla pitäisi menkkojen alkaa jos on alkaakseen... Kumppanin kanssa molemmat 20.v, asuttu yhdessä kohta 2 vuotta ja vauva olisi enemmän kuin tervetullut meille. Olen ollut kuin irti maasta kun jännittää ja pelottaa.. Kuitenkin hieman oireita tullut, mahaa nipistelee, noustessa huimaa ja rinnat erittäin arat.. MUTTA, voi myös olla ne menkat mitkä ilmoittelee tulostaan...