Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoria yrittäjiä ja odottajia

05.08.2009 |

Uutena yritin etsiä itselleni sopivaa ketjua, mutta hankalalta tuntui. Kaikki ketjut aloitettu jo aikoja sitten ja suurin osa ihmisistä niissä jo lapsen saaneita. Siispä ei muuta, kuin uutta ketjua kasaamaan :P

Nyt siis etsin nuoria yrittäjiä ja odottajia. Mukaan vaan rohkesti :)

Itse olen 18 ja mies 21. Yhdessä kolme vuotta. Lapsesta on puhuttu aina ja nyt haaveille on annettu tilaisuus toteutua. Yritystä takana kolme kk. Kesä pidetty taukoa yrityksestä, kun alkoi tuo päivien laskeminen käymään pikkasen liian stressaavaksi mulle (Ja rennomminhan ei tietenkään voi ja osaa ottaa :D) Nyt siis käynnistyi yk 4 ja toivotaan, että tästä nappaisi ja pääsisin odottajien joukkoon :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiskelin itsekkin täältä ketjua, missä voisi jutella muiden nuorien ihmisten kanssa, mutta eipä sitten kuitenkaan löytynyt sopivaa... Joten tässä sitä ollaan =))

Täällä ollaan mieheni kanssa jo yritetty toista lasta ja ehkä tärppäsikin, sillä tein eilen testin joka näytti haaleaa viivaa, tosin näin saimme myös tiedon esikoisen tulosta =) Odotan nyt kuitenkin rauhassa ja teen testin parin päivän päästä uudestaan.

Ollaan molemmat 20 ja esikoiseni sain kun olin täyttänyt 19 =) Tsemppiä teille kovasti yritykseen ja toivotaan, että onnistaa! Ei vain pidä turhaan stressailla (vaikka se on aika vaikeeta näin ison asian kanssa).

cc

Vierailija
2/28 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi siis on ollut toiveissa jo pidemmän aikaa ja nyt sitten mennään rv8:lla. Minulla ikää tulee tänä vuonna täyteen 20, miehellä 21. Esikoinen on nyt 1,5 vuotta vanha topakka täti :) Vielä ei olla uutisesta mummuille ja papoille kerrottu, koska pelkään kovasti keskenmenoa, ja näin alussa se on vielä liian todennäköinen. Tuo pelko juontaa siis viime raskaudesta, joka päättyi keskenmenoon rv7:llä. Toivotaan, että tämä sujuu paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kummallekkin :) Päivitelkää ihmeessä kuulumisia tänne, niin tiedetään miten se odotus lähtee sujumaan ;) Missä luuhaa ensimmäisen odottajat/yrittäjät? cc ja tippi kumpikin sitä pikkukakkosta toivoo...

Vierailija
4/28 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tippi uskaltauduit myös mukaan =) Onnea plussasta!

Toivotaan nyt, että tämä raskaus onnistuisi niin kuin pitääkin.

Ja tsemppiä h3nski sinnekkin! Toivotaan, että tärppäisi mahdollisimman pian!

Mullakin on koko ajan sellainen pelko ollut että raskaus keskeytyisi...Esikoistani odottaessa emme kertoneet kuin valituille raskaudesta (lopussa huhut kuitenkin liikkuivat ja vatsasta paljastui) kun pelotti, jos sattuisi keskeytymään! Mutta onneksi kaikki menikin hyvin! Ja niin toivon myös tämän raskauden menevän. Vaikka kovin alussa sitä vielä ollaan. Omille vanhemmille kyllä kerroin, sillä se on helpompaa kun saa heiltä tukea ja ymmärrystä, kun mies ei joka päivä ole tukemassa ja kuuntelemassa. Muille ei vielä olla kerrottu, eikä varmasti vähää aikaan kerrotakkaan. =) Odottelen, että mennään esikoiseni neuvolaan kuun lopussa, niin ilmoitan siellä sitten uuden vauvan tulosta. Toivotaan että sinne asti vielä päästään! Miten teillä on mennyt? Odotus/Yritys =)

Jaksamisia!

rv.5 -cc

Vierailija
5/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päätin sitten rekisteröityä tänne viimein. Olisi mukava vaihdella ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa, kun en tunne muita äitejä tai odottajia.

Olen 20v. ja mies on 25v. Raskausviikkoja on nyt kasassa 12+4 tai sitten 13+1. en ole ihan perillä että kumman mukaan mennään, kun neuvolassa puhuttiin viimeksi tuosta 13 viikosta mutta ultran mukaan niitä olisi vähemmän. kumpaa siis pitäisi ajatella oikeana? :D

Vieläkin olo on hiukan epätodellinen, sillä emme kerinneet yrittämään kuin kuukauden, kun jo heti tärppäsi. nyt on pahimmat väsymykset kuitenkin jo ohitse, ja ihmettelen että koskahan se maha alkaa näkymään että uskaltautuisi katselemaan kaikkia vauva hepeneitä :P

Itse kerroin vanhemmille hiuka ennen ekaa neuvolaa, ottivat asian todella hyvin, ja onnittelivat, vaikka muuta pelkäsin. kavereille kerroin ultran jälkeen, ja he olivatkin sitten järkyttyneempiä.

Vierailija
6/28 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19 vuotias ja mies on 23. toiveita meillä on ollut yhteisestä lapsesta huhtikuusta asti. ei vielä ole toistaiseksi tärpännyt. toivon että pian pääsisin odottamaan esikoista. niin malttamaton :D

Vierailija
7/28 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tervetuloa joukkoomme =) Ja onnea plussasta!!

Silloin kun odotin esikoistani niin menin itse ainakin niiden neuvolassa sanottujen viikkojen mukaan, vaikka mullakin ultra näytti olevan edempänä.. Lapsi syntyikin sitten viikolla 40+4. =) Ja itse ainakin yllätyin kuinka hitaasti se maha oikein kasvoikaan, vaikka lopussa se olikin jo sitten aika iso =) Ja kyllä niitä vauva tavaroita kerkeää katsella ja ostella vaikka kuinka =) Mekin silloin ostettiin tosi paljon kaikkia vaatteita jne.. Meilläkin oli aika samat reagoinnit raskauden kertomisesta silloin =) vanhemmat olivat innoissaan ja onnellisia, mutta suurin osa kavereistani vähän pelästyi eikä sitten enää yhteyttä pitänytkään melkein ollenkaan. Mutta myöhemmin hekin ovat huomanneet, että ihan samoja ihmisiä ollaan kuin ennenkin :) Ei vain kamalasti tuolla yöelämässä enää nähdä.. Tosin mieheni kaverit olivat kaikki innoissaan ja ihan samanlaisia kuin ennenkin =) Nykyisestä raskaudesta (on vielä niin alussakin) ei olla kerrottu kuin vanhemmilleni, eikä tässä nyt kiirekkään ole. Odotellaan että kaikki on mahdollisimman varmaa.=) Eihän sitä oikein koskaan usko todeksi! Mutta hyvää odotus aikaa =) Täytyneekin mennä laittamaan esikoista nukkumaan.

Vierailija
8/28 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teilläkin tärppää Pieniminä! Tsemppiä kovasti ja kyllä se sitten sieltä varmasti tuleekin =) ja tervetuloa joukkoon!

Vierailija
9/28 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisiko täällä kukaan vastata, että missä vaiheessa yleensä paino alkaa nousemaan? olen nyt siis vk.13+5 eikä paino ole noussut grammaakaan. tiedän että se saattaa alussa nousta hitaasti, mutta neuvolantäti viimeksi taisi mutista asiasta jotain. ei kuitenkaan tullut siellä mieleen kysyä asiaa kun homma oli ohitse niin nopeasti.

Vierailija
10/28 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko paino nousta vasta rv19-20 =) aluks se pikkasen putos. =)

Vierailija
11/28 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpä minäkin kirjoittaa tänne :) Olen 19-vuotias ja rv on nyt 28+2.

Vierailija
12/28 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen odotellaan sitä odottamista. toivottavasti jo pian odoteltaisiin syntymää

Vierailija
13/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa joukkoomme tulevamami =)

Ja toivotaan pieniminä että kohta saat ihan odottamisen aihetta =)

Täällä mennään rv 7 eli hitaasti ja toivottavasti myös varmasti =) !

Vierailija
14/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisinköhän vihdoinkin tätä kautta uusia äitikavereita,kun ei ole oikein onnistanut :( Omassa kaveripiirissä ei kenelläkään ole vielä lapsia ja olisi mukava saada jutella lapsiin liittyvistä asioista ja mukavaa olisi myös jos olisi mahdollisuuksia nähdä niin olisi lapsellekin jo kavereita valmiiksi :)

Vierailija
15/28 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saatiin tänään plussa!! :) Voi tätä onnen määrää :D Toivotaan parasta!!

Vierailija
16/28 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on ihan sama juttu sun kans tulevamami. Ei oo oikee oman ikäsia kavereita joilla on lapsia. :/ Eikä kovin moni kaveri oikein ymmärrä kaikkea lapsiin liittyviä asioita niin hankala jutella heidän kanssaan :/ höhhöh...

No mutta onnea sinne h3nski!! =) Toivotaan nyt että kaikki sujuu hyvin!! Jee!

=)=)=)

Vierailija
17/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs päin te muuten kirjoittelette?

Itse asun Keravalla.

Vierailija
18/28 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin uutena tänne heti =)

eli minä oon 18, mies 20,

pillerit jää nyt pois ja eka olis toiveissa ?

tjotilla mennään.

ja savossa asustellaan.

yk1, kp5

Vierailija
19/28 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Suippa :) Onnea yritykseen!

Vierailija
20/28 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti me olemme saamassa esikoisen ensikesäksi. toivottavasti kaikki menee hyvin. pelottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi