Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras perse ja housut

Vierailija
05.08.2009 |

Pieni muotoinen kysely.

Millainen on ihanne perse ja mitkä housut tuovat muodot parhaiten esille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä paras on pieni pyöreä farkuissa

Vierailija
2/8 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään isosta perseestä, ainakin metri olis oltava ympärysmittaa.

Tiukat housut, ohut materiaali niin että stringit erottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonevat pakarat. Selvästi erottuva vyötärö hoikassa, sopusuhtaisessa varressa.

Mikroshortsit tuo sellaisen parhaiten esille.

Suorastaan vetää katseita kuin magneetti. Vaaratilanteden aiheuttajia liikenteessä. Jalat eivät saa olla valkoiset, vähintään ruskehtava iso luonnostaan. Teineillä tällaisia peppuja usein näkee.

Vierailija
4/8 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset seitsenottelijat parkkeerasi reenaamaan naapurikentälle. Siinä kun tiukoilla reenihousuilla, ei kisavermeille, pyörittävät timmejä pakaroitaan ja syvävenyttelevät tännepäin pyllistäen, ristus! Onneksi on avoparveke ettei ikkunat huurustu.

Naisellinen muoto pitää olla, täysrasvaton tai äijäksi doupattu ei toimi.

Vierailija
5/8 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olis päässy vastaavaan tilanteeseen ja laittanu digijärkkäriin kunnon teleobjektiivin!

Parikymppiset seitsenottelijat parkkeerasi reenaamaan naapurikentälle. Siinä kun tiukoilla reenihousuilla, ei kisavermeille, pyörittävät timmejä pakaroitaan ja syvävenyttelevät tännepäin pyllistäen, ristus! Onneksi on avoparveke ettei ikkunat huurustu. Naisellinen muoto pitää olla, täysrasvaton tai äijäksi doupattu ei toimi.

Vierailija
6/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaupassa suoritin vertailua.

Ensinmäinen oli juuri tuollainen kapea pyllyinen noin 35 vuotias hoikka nainen normaali farkuissa.

Toinen pitkähkö noin 25 vuotias nainen tiukahkoissa farkuissa, perse oli selvästi leveämpi kuin ensinmäinen tuollainen alaspäin levenevä.

Minun mielestäni tuo leveä oli kyllä selvästi parempi, jotenkin keinahtelu kävellessä oli kiihottavamman näköistä.

Leveämpi perse on myös parempi erityisesti takaapäin pantaessa siitä on jotenkin parempi ottaa kiinni eipä sillä että, kapeassakaan mitään vikaa olisi kaikenlaiset perseet ovat kivoja kun naiset vain muistaisivat käyttää housuja jotka tuovat muodot esille oli ne sitten millaisia tahansa.

Vierailija
7/8 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perse on hupaa munalle!

Vierailija
8/8 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persaus pitää minun mielestä olla juuri tuollainen leveä malli.

Tärkeämpi kuin pelkkä perseen leveys on että, vyötärö on kapeampi kuin lantio, ja kyllä olen myös perinteisten tiukkojen farkkujen kannattaja toki myös tiukat shortsit ovat hyviä tärkeintä lienee tuo muotojen riittävä esille tuominen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme