Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käyttääkö kolmasluokkalaiset sisätossuina millaisia kenkiä?
05.08.2009 |
Ostaisinko halpiscrocksjäljitelmät vaiko mieluummin ihan sellaiset lapselliset kerhotossut?
Kommentit (5)
Sekä eka- että kolmasluokkalaisella. Pitää olla kenkämäinen siis ei ohutpohjainen tossu kun niiden idea on säästää sukkia kastumasta kuraisilla ja loskaisilla koulun käytävillä esim ruokailuun mennessä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sandaalit. Tossut imee kosteuden käytäviltä.
ja semmoiset näytti olevan myös suurimmalla osalla luokkakavereista.
Alue: Aihe vapaa
tästä aiheesta, eikä kukaan vastaa!!
Viime vuonna pojalla ei ollut sisätossuja ollenkaan, kun kertoi vasta toukokuussa ettei hänellä ole, niitä, kaikilla muilla kyllä..
Nyt en tahtoisin ostaa saman tyyliset kuin muilla pojilla.