Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono, minussa on jotain vikaa kun en saa!

Vierailija
05.08.2009 |

Mies on aivan unelma kaikin puolin, myös kooltaan täysin ihanne. Hän osaa antaa suuseksiä ja kaikkia mahdollisia rakastelukeinoja mutta minä en saa kuin sormettamalla. Haluaisin saada hänen antaman orgasmin ja mies sitä haluaa ilmiselvästi, mutta en vain saa. Tuntuu todella hyvältä mutta sitten mies tuskastuu ja minä jatkan omin käsin, jolloin saan kyllä heti. Eli yleensä rakastelun aikana saan vain omin käsin. Käsin hän on saanu minulle kahdesti. Täälläkin lukee että naiset saavat joka kerta ja tuntuu että olen huono miehenkin silmissä kun en saa vaikka hän on niin ihana. Kerran kysyi jo, onko hän huono :( varmasti kokee niin! Minä se huono olen!!! Olen yrittänyt treenata lihaksia, harjoitella yksin jne jne mutta ei auta :(

Miehet, miltä tälläinen tuntuu tai mitä ajattelet tilanteesta?

Naiset, onko mitään mitä voisin kokeilla? Haluaisin kokea esim suuseksillä saadun orgasmin edes kerran elämässäni, minusta se on vaan kaunista ja herkkää kun toinen antaa sen...

N30

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käytössä. Ehkä moni kuvittelee, että on jotenkin epänormaalia, kun oma liukkaus ei riitä sormetushommissa. Meillä liukkauden puute aiheuttaa sen, että sormetusta ei voi jatkaa alkua pidemmälle, vaan kitkan aiheuttama kipu voittaa nautinnon. vaikka pillussa on kosteutta, niin sitä ei vain riitä ulkopuolelle. Muutaman kerran on toki riittänyt. Meillä on vaimon kanssa ollut jo vuosia käytössä pelkästään ID Glide. Muut on todettu huonoiksi. Koko pitkän suhteen ollaan käytetty liukkaria, ensin Glidiä ja sitten tuota. Sormetettiin liukkarilla jo ennen ensimmäistäkään yhdyntää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi