Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Naisille

Vierailija
04.08.2009 |

Kuinka suhtaudutte jos kumppaninne ehdottaa pylly sexiä? Ja onko se mielestänne kiihoittavaa? Kumppanini ei voi ajtellakaan sellaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kieltämättä kun ekan kerran sitä poikaystävä pyysi olin hieman hämmentynyt ja loukkaantunut (olin 17v), mutta suostuin koska rakastin häntä ja halusin täyttää hänen kaikki toivomuksensa. Nyt mikään ei ole niin kiihottavaa kuin pyllyseksi (kunhan on kunnon liukkaria!).

N34

Vierailija
2/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa kännissä tuntui hyvältä, en oikeen osaa vielä sanoa tykkäänkö vai en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikään ei ole nautinnollisempaa kuin anaaliseksi. Mutta harmi, kun sitä harrastaa tarpeeksi kauan, saa melko varmasti peräpukamat ja ne ne vasta ovatkin paskat ja pilaavat muuten monta muutakin nautinnollista hetkeä - minä siis sanoisin naisena, että jos olisin tiennyt tuloksista parinkymmenen vuoden kuluttua alle nelikymppisenä muuten vielä viriilinä naisena, en todellakaan olisi alkanut harrastaa peppuseksiä.

Vierailija
4/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että yök. Lopulta itse ehdotin miehelle että kokeiltaisi. Eipä tuo vastaan pannut ja nykyään aina välillä vedellään peppuunkin. Yleensä kuitenkin pienessä hiprakassa tai menkkojen aikaan. Eli ei niin mahdottoman usein, kun ei kovin usein edes juoda.

Vierailija
5/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kerran ole paha, muija ei suostu millään kun joskus on (kuuelma) epäonnistunut.

Vierailija
6/7 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus kokeiltu, mutta musta se tuntui lähinnä samalta kuin järkky paskahätä ja sairaan kova ummetus yhdistelmänä. Voi olla että liukkaria olis pitäny olla enempi, mut uuteen yritykseen ei kyl oo mulla eikä miehellä sen enempää, ollut intressejä.

Vierailija
7/7 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä, kokemusta tästäkin löytyy.....

meni vuosia ettei peppuun saanut koskeakaan.

kerran tuli pappuseksin jälkeen (seksi siis oli ihan hyvää ja mukavaa) kamala olo. koko yön supisteli peräsuolta ja kamalasti möyri vattas. istuin/kiemurtelin vessassa koko yön. mitään ei tullut, pari pierua vain.

onneksi oli vapaapäivä, töihin en olisi pystynyt menemään. mitenkähän olis asian selittäny jos ois pitäny saikkua lähtee hakeen?

mutta nyt tosiaan kokeiltiin uudelleen ja oli taas tosi ihanaa akti, eikä tullut yhtään huono olo jälkeenpäin.

muuta syytä en keksi kuin että edelliskerralla mentiin suoraan esileikeistä pepun puolelle. mutta nyt sain pari orkkua sormettamalla ja yhen vielä perinteisessä yhdynnässä ja vasta sitten siirryttiin pepun puolelle. kyllä teki hyvää!

vissiin tartten sen pari kolme orkkua ennenkö voi ruveta peppuilemaan. näin meillä ainakin toimii.

kait siinä sitten paikat jotenkin rentoutuu paremmin kun on lauennut. vaikka olin mielestäni ihan rento silloin aiemminkin.

niin ja siis liukkaria tietenkin mieluummin liikaa kuin liian vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän