sooloseksiä
Aina kun mieheni lähtee töihin, otan kaapistani dildon ja teen pari orkkua. En voi sille mitään, ja olen koittanut päästä tästä tavasta eroon, mutten olen onnistunut.
Meillä on aktiivinen seksi-elämä mutta silti täytyy touhuilla yksinkin.
Onko muita naisia jotka tekevät itsellensä hyvää miesten poissaollessa?
Kommentit (3)
Aika useinkin surrailen sauvan kanssa. Mieheni kyllä tietää asian ja joskus soitankin hänelle, että hänkin saa kuulla. Joskus teen niinkin, että soitan hänelle masturboinnin aikana ennen kuin hän tulee töistä ja sanon vaikka, että "jos tulet pian pääset mukaan" Arvatkaa tuleeko hän kipin kapin ;)
Todella nopeasti.
Ensin kotiin.
Sitten kotona.
Ahh.
Soolossa ei mitään pahaa, jos se lisänä, ei pelkästään yhteisen korvikkeena.
usein monestikkin päivässä.
jos menee pitempi aika että ei touhailla miehen kanssa (pari päivää) ja jostain syystä en pysty itse itseäni hoitelemaan, on mun tosi vaikee saada orkkua sitten miehen kanssa kun vihdoin puuhiin taas päästään.
eli mieskin on ihan tyytyväinen että annan itse itselleni orkkuja. ei ole sitten niin kovan tyän takana sillä niitä mulle antaa.
sitten se kyllä varmaan hermostuis jos käyttäisin dildoa hänen korvikkeenaan. siis sillälailla että meidän välinen seksi vähenisi. ja niin suuttuisin kyllä minäkin jos minä olisin puutteessa ja mies vain runkkaisi.
Aika useinkin surrailen sauvan kanssa. Mieheni kyllä tietää asian ja joskus soitankin hänelle, että hänkin saa kuulla. Joskus teen niinkin, että soitan hänelle masturboinnin aikana ennen kuin hän tulee töistä ja sanon vaikka, että "jos tulet pian pääset mukaan" Arvatkaa tuleeko hän kipin kapin ;)