Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI täytyy tulla leikkipuistoon syömään jätskiä?!?

Vierailija
04.08.2009 |

Ärsyttää, kun aamupäivällä tuli leikkipuistoon äiti kolmine lapsineen ja kaikilla oli jäätelöt. Siinä sitten oltiin ja nuoleskeltiin ja kaikki puiston muut lapset katselivat kieli pitkällä.....

Ihmetyttää tällaisten mammojen käyttäytymis- ja tapataitojen puute: eikö todellakaan käynyt mielessä, että oltaisiin syöty ne jädet siellä leikkipaikan ulkopuolella penkillä???

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tenavat taitavat tulla äitiinsä!

Vierailija
42/47 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on pienet murheet sun elämässäs! No, ehkä elämä sutkin vielä koulii :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain jotain tekemistä aamupäivälle :)

t 41

Vierailija
44/47 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätskiä syömään juuri oman perheeni viereen vaikka tilaa olisi yllin kyllin sivummallakin - istumapaikkoineen. Etenkin kun jotkut lapset ihan suoraan sanovat että "Kato, mulla onki jätskii, sulla ei ookkaa, läl-läl-lää".

Ei meillä lapsia kiinnosta pätkääkään jos joku syö vieressä jäätelöä. Siitä ei tule mitään kiukuttelua/kyselyä että saadaanko mekin/kuolaamista toisten jäätelöille.

Naurattaa ihan suunnattomasti, että jotkut äidit saavat tästä asiasta nystyröitä tai että heidän lapsilleen se on joku ongelma?! :)

Vierailija
45/47 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut.

Eihän tommosia oikeesti oo olemassa...

Ettei mun lapsille vaan tuu paha mieli, voi että.

Vierailija
46/47 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvio jossa myydään jäätelöä... minne ne pitäs mennä syömään? vai saako niitä edes ostaa ettei jollekkin tuu paha mieli??

Vierailija
47/47 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuule sun lapset liikalihavia, eivätkä siksi saa syödä jätskiä? Taidatte olla sitä Suomen "white trash" -väkeä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi