MIKSI täytyy tulla leikkipuistoon syömään jätskiä?!?
Ärsyttää, kun aamupäivällä tuli leikkipuistoon äiti kolmine lapsineen ja kaikilla oli jäätelöt. Siinä sitten oltiin ja nuoleskeltiin ja kaikki puiston muut lapset katselivat kieli pitkällä.....
Ihmetyttää tällaisten mammojen käyttäytymis- ja tapataitojen puute: eikö todellakaan käynyt mielessä, että oltaisiin syöty ne jädet siellä leikkipaikan ulkopuolella penkillä???
Kommentit (47)
No jo on pienet murheet sun elämässäs! No, ehkä elämä sutkin vielä koulii :).
Minä ainakin sain jotain tekemistä aamupäivälle :)
t 41
jätskiä syömään juuri oman perheeni viereen vaikka tilaa olisi yllin kyllin sivummallakin - istumapaikkoineen. Etenkin kun jotkut lapset ihan suoraan sanovat että "Kato, mulla onki jätskii, sulla ei ookkaa, läl-läl-lää".
Ei meillä lapsia kiinnosta pätkääkään jos joku syö vieressä jäätelöä. Siitä ei tule mitään kiukuttelua/kyselyä että saadaanko mekin/kuolaamista toisten jäätelöille.
Naurattaa ihan suunnattomasti, että jotkut äidit saavat tästä asiasta nystyröitä tai että heidän lapsilleen se on joku ongelma?! :)
Päivän naurut.
Eihän tommosia oikeesti oo olemassa...
Ettei mun lapsille vaan tuu paha mieli, voi että.
kahvio jossa myydään jäätelöä... minne ne pitäs mennä syömään? vai saako niitä edes ostaa ettei jollekkin tuu paha mieli??
Onko kuule sun lapset liikalihavia, eivätkä siksi saa syödä jätskiä? Taidatte olla sitä Suomen "white trash" -väkeä...
Ja tenavat taitavat tulla äitiinsä!