Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Salaisen puutarhanne" kunnostus

Vierailija
03.08.2009 |

Hei kaikki te, jotka olette kunnostaneet/laittaneet uuteen malliin "puutarhanne"!

Minkälaisella budjetilla olette selvinneet?

Minulla "tontti" 0,001m2 ja siitä karkeasti laskettuna 0,0004m2 pitäisi laittaa uudestaan. Eli uutta "tukkaa", nostaen vähän ja tasoittaen korkeuseroja, uusi nurmikkopöheikkö. Lisäksi joitain istutuksia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavan tammen siihen keskelle pihaa.

Vierailija
2/16 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavan tammen siihen keskelle pihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat terhot kopsahdella!

Vierailija
4/16 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kyllä olis vähän väliä siemeniä kylvämässä ympäri tonttia.

varmaan pientä siistimistä kuitenki täytyy, kitkee rikkaruohot pois.

Vierailija
5/16 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan laitettu sille muovipussi päähän, ettei leviä se töhkä sisälle taloon.

Vierailija
6/16 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala haiskahtaa?

Vierailija
7/16 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastelun puutteesta ei kärsi, aamuin illoin lorotan letkulla vettä, mutta muuten...ai ai. Oikein nolottaa, mutta onneks ei kukaan yleensä näe sitä, on niin suojainen paikka kuitenkin. Olen kuitenkin välillä laittanut koristeeksi puutarhatontun sinne, sepäs siellä kivasti viihtyykin!

Vierailija
8/16 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lammikon, jonne kaikki ovat tervetulleita uimaan!!

Vierailija
9/16 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän kitken enimpiä rikkaruohoja, ettei puutarhan resuisuus pistä naapurin akan silmään. Ihme kyylä sekin.

Mun puutarhassa on sellainen ihme suonsilmäke, jota ollaan yritetty miehen kanssa juntata paalulla tiiviimmäksi useammankin kerran, mutta jostain sitä nestettä aina kerääntyy. Tuntuu, että enemmän vaan mitä enemmän junttaa! Siellä on kait lähde siellä sammalen alla.

Vierailija
10/16 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän kitken enimpiä rikkaruohoja, ettei puutarhan resuisuus pistä naapurin akan silmään. Ihme kyylä sekin.

Mun puutarhassa on sellainen ihme suonsilmäke, jota ollaan yritetty miehen kanssa juntata paalulla tiiviimmäksi useammankin kerran, mutta jostain sitä nestettä aina kerääntyy. Tuntuu, että enemmän vaan mitä enemmän junttaa! Siellä on kait lähde siellä sammalen alla.

Vierailija
11/16 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihartavaa heinää. Onkohan se nyt aivan normaalia. en tiiä onko saanut jonkun myrkytyksen jostakin tammenterhoista tmv...

Ainakin tammi hytkyy siihen malliin tuulessa että jotakin nestettä se valuttaa. Liekkö se aiheittanut "myrkytyksen"

Vierailija
12/16 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kitkee enimmät rikkaruohot. Itse en jaksa. Tykkään pelkistetystä puutarhasta.

Vierailija
13/16 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin luonnontilassa, että se löyhkää. Mutta siimahännät viihtyy siellä kummasti :)

Vierailija
14/16 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on saanut puutarha rehottaa jo viikkoja, alkaa rikkaruohot levitä jo naapurin puolelle, että jotain pitäisi varmaan tehdä. Mieskään ei ole tänä kesänä pistänyt rikkaa ristiin puutarhan eteen -toista se oli silloin ensimmäisinä kesinä kun innolla touhuttiin kumpikin puutarhan kimpussa, ei päässyt kukinto kuivumaan.

Toivoisin kyllä, että mieslLaittaisi edes jonkun sadettajan tai muun sähkökäyttöisen koneen toimimaan, jos ei itse viitsi hommiin tarttua...Mutta taitaapa miehellä kiinnostukset suuntautua ihan muille tonteille, vanhasta puutarhasta viis.

Vierailija
15/16 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa muokata vain neitseellistä maata?

Vierailija
16/16 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitoin siitä kuviakin eräälle nettipalstalle. Vauva-aiheinen palsta tosin, mutta tiedän että siellä pyörii puutarha-ihmisiä.

Eikö muuten eräs ex-ulkoministeri ole myöskin puutarha-ihmisiä? Eräältä neidolta kuului tekstiviestitse kyselleen puutarhan hoidosta. Oletteko hänele salaisia puutarhojanne esitelleet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän