Vain sikiäminen kiinnostaa?
Onko näin, että näillä palstoilla toimintaa on vain alapäässä - aivotoiminta on jäässä?
Kommentit (13)
Kannattaisi katsoa ehkä peiliin, jos ei av-huumoria ymmärrä. Se ei nimittäin ole aina sitä miltä näyttää.
Mitä tarkottaa av? En ole montaa kertaa näillä vauva-palstoilla käynyt, tääl on jotain ihme koodikieltä kuin salaseuroissa.
..jäihin ja aivoillekin jotakin toimintaa...
Mä tulin tälle palstalle ton vittuketjun kautta ja tää kielenkäyttö hämmentää?
lyhenteen av tulevan sanoista aihe vapaa.
Ei se kenestäkään muusta ainakaan tyhmempää tee.
Mä tulin tälle palstalle ton vittuketjun kautta ja tää kielenkäyttö hämmentää?
..muustakin kuin alapäästä ja sen ympärilla pyörivistä teemoista, kuten se sikiäminen,paneminen ...ja kas kummaa,... kun ollaan taas yksihuoltajia ja viides suhde ja viidestoista jälkeläinen ties monennenko ukon kanssa teon alla...
..muustakin kuin alapäästä ja sen ympärilla pyörivistä teemoista, kuten se sikiäminen,paneminen ...ja kas kummaa,... kun ollaan taas yksihuoltajia ja viides suhde ja viidestoista jälkeläinen ties monennenko ukon kanssa teon alla...
Omakin otsikkosi pyörii aiheen tiimoilla.
Onneksi Sinä olet niin viisas ja osaat päättää minun puolestani, mistä saan puhua.
pelkkiä pano/sikiämis-viestejä.
Tsekkaas uudestaan etusivu!
Mitäs sitten. Viimeksi tarkistin ni nää oli vauvasivut. Mistä täällä pitäs sitte puhua? Vaikka aihe vapaa palsta onkin.
Lapsikin laitetaan alulle, vaikka mies vastustaisi.