mistä rakastajatar
olen 40+ mies ja rakastajatarta kaipailen, mistä sellasen löytää
Kommentit (7)
Väite "Miehet ajattelevat aina naisia" ei ole totta
Totuus on seuraava!
Aina kun miehet ajattelevat,
he ajattelevat naisia!
Ei vartavasten kannata mennä kalaan. Kun katselet avoimin silmin ympärillesi niin huomaat kyllä kiinnostavia naisia - tai sitten olet ronkeli. Ei kannata myöskään ajatella, että parikymppiset ovat tavoittamattomia.
Juu ja jos luulet, että rakastajattaren pito on mutkatonta, niin unohda koko juttu. Rakastajattareen joudut panostamaan aivan eri tavalla kuin vakisuhteeseen. Tapaamisaikaa on rajoitetusti ja nainen haluaa myös läheisyyttä ja keskustelua. Jos sinusta ei moiseen ole, niin heikosti tulee menemään.
tai oikeastaan voisi olla 24-35 iältään
ap
Väite "Miehet ajattelevat aina naisia" ei ole totta
Totuus on seuraava!
Aina kun miehet ajattelevat,
he ajattelevat naisia!
omaa nyrkkiä. Mulla jököttää koko ajan ja pillu mielessä jatkuvasti. Pelkkä tissivako saa aikaiseksi stondiksen, ja jos vielä nännit pursuaa läpi, niin jo lentää punttiin tahmea ja lämmin lasti...
sun pitäisi mennä lääkäriin - on varmaan melko ikävä, jos laukeaa noin herkästi, eihän siinä ehdi nautiskellakaan!
omaa nyrkkiä. Mulla jököttää koko ajan ja pillu mielessä jatkuvasti. Pelkkä tissivako saa aikaiseksi stondiksen, ja jos vielä nännit pursuaa läpi, niin jo lentää punttiin tahmea ja lämmin lasti...
Heh, niin minäkin.
Netin kautta kyllä löytää. Toisinaan löytää tosi nopeasti ja toisinaan vaatii vähän kärsivällisyyttä.