Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 viikkoa laihista takana ja tekisi mieli vetäistä joku popparipussi

Vierailija
03.08.2009 |

tai suklaapatukka tai munkki... Kolmeen viikkoon en ole syönyt yhtään herkkua. Tiedän että jos maistankin jotain herkkua, se on menoa sitten. Olen kuin alkoholisti herkkujen suhteen. Joko totaalikieltäytyminen tai totaalirepsahdus... Plääh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisepä purkki raejuustoa aina kun makeanhimo iskee. Auttaa.

Vierailija
2/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan laihis 80-luvulta ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisepä purkki raejuustoa aina kun makeanhimo iskee. Auttaa.

ennemmin ottaisin selkäsaunan.

ap

Vierailija
4/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laihduttavat kisakunnon lopuksi.

Kokeile urheilukaupan proteiinijuomaa. Se on yleensä makeutettua, suklaista, voi viedä sekä makeanhimon että sen syyn eli kalorivajeen!

EasyBody-pirtelöt on aika hyviä laihduttajille.

Vierailija
6/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laihduttavat kisakunnon lopuksi. Kokeile urheilukaupan proteiinijuomaa. Se on yleensä makeutettua, suklaista, voi viedä sekä makeanhimon että sen syyn eli kalorivajeen! EasyBody-pirtelöt on aika hyviä laihduttajille.

mä mitään pirtelöitä litki.

ap

Vierailija
7/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie makeanhimon, mutta ei varmasti kaada laihista (vaikka hedelmäsokeria onkin).

Vierailija
8/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on - 2 kg, lahdutusta 4 viikkoa Allin avulla, iltasyönnin olen jättänyt ja herkut vähentänyt

Vierailija
9/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on - 2 kg, lahdutusta 4 viikkoa Allin avulla, iltasyönnin olen jättänyt ja herkut vähentänyt

syön ihan virallisterveellistä ruokaa

Vierailija
10/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisesta, joka kituuttaa jollain nälkäkuurilla ja koko homma kaatuu vääränlaiseen ruokavalioon ja yleensä koko tapaan laihduttaa.

Itse en ole bodari, mutta treenaan salilla aktiivisesti ja päälle otan aerobista eri muodoissaan. Vaikka ruokavalio onkin melko tarkkaan katsottu, ei tarvitse kitua nälissään, vaan saan syödä useasti päivän aikana ja kerran viikossa pidän herkkupäivän. Treenoin päälle juon aina palautusjuoman (se kamala proteiinipirtelö, mistä joku jo puhui) ja proteiinipatukan voin syödä päivän aikana, jos ei muuta ruokaa ole saatavilla. Ihmettelen ihmisiä, jotka eivät voi edes kokeilla jotain, vaan tyrmäävät ehdotukset heti kättelyssä. Itse olen saanut salilla päärynävartalosta kivan X-mallin ja läskiä on lähtenyt hurjasti ja tilalle tullut lihasta. Vaatekoko on pienentynyt 4 numeroa. Ja ikää on 33v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi