Mitä tekisit, jos saisit nyt ylimääräisen tonnin?
Kommentit (32)
Voisin ehkä ostaa miehelleni lahjakortin metsästys- ja kalastusliikkeeseen synttärilahjaksi. Tai ehkä sijoittaa veneen hankintaan.
mun visalaskun. Siihen se sit meniski.
Nro kakkosen ja kolmosen kaltaisista ideoista ei niin väliksi =)
ostaisin vaatteita ja kävisin hoidoissa,
sitten perheelle ehkä kylpyläloma.
Varmaan maksaisin vähän autolainasta pois tai sitten säästäisin lomamatkaa varten. Miehen kanssa voisi käydä vaikka jossain keski-Euroopan kaupungissa, vaikkapa Wienissä, sielä ei olla vielä käyty.
ei hetkauttaisi elämää suuntaan tai toiseen
Voisin myös ostaa kivan tweed-bleiserin nettikaupasta.
ostaisin varmana vaunut tulevalle vauvalle.
puolet miehelle uutta haulikkoa varten ja itelle ostaisin imetysliivit+muuta vaatetta
esim. jonkin sohvan tai lipaston tuolla rahalla saisi...
kiireistä, stressistä kärsivää yrittäjä-miestäni hotelliviikonlopulla tai vastaavalla.
menee peruselämiseen se tonni niin kysyttiin mitä jos saisit ylimääräisen tonnin..
Niin että 2 tonnia peruselämiseen vai??
Tuhlaisin jonkin verran ihan turhaan,varmaan lähinnä leluihin
kouraan että "Tossa. Saanko mä nyt kävellä rauhassa?"
menee peruselämiseen se tonni niin kysyttiin mitä jos saisit ylimääräisen tonnin.. Niin että 2 tonnia peruselämiseen vai??
meillä menee nyt "peruselämiseen" n. 4000e/kk, siinä ei joku lisätonni paljon paina. No, voishan sitä maksella jotain laskuja, mutta kyllä ne voi ilman sitä lisätonniakin maksaa. Eli, ei sillä mitään sen kummempaa tehtäisi, ihan siihen arkielämään menisi.
Ei taitaisi kyllä ihan riittää.
Nyt lyhennän hieman vähemmän, tuon tonnin kanssa sen saisi varmaan kokonaan maksetuksi.
kävisin jossain hemmotteluhoidossa ja sitten varaisin itselle ja miehelle jonkun pidennetyn viikonloppuloman.
Ostaisin vaatteita (itselleni, ukolla ja tenavilla niitä kyllä on, mulla ei oikein tahdo löytyä mitään päällepantavaa) ja sitten ostaisin esikoisen huoneeseen uudet verhot, maton, tietokonetuolin, tietokonepöydän, maalia ja tapetin. Toki nämä kaks asiaa on pakko tehdä, vaikka sitä ylimääräistä tonnia en saisikaan. ;)
loma loppumassa, ei ehdi matkoille