Onks nää nyt niitä synnytykseen johtavia/liittyviä supistuksia?
Kertokaas onks nää nyt niitä kellotettavia suppareita?
Heräsin aamulla puol 8 ja tunsin kun jotain valui pöksyyn. Oli limaista vutoa. Vetistä mutta kirkasta limaa. (uskon olevan valkkaria sillä sitä tullut reilummin tässä loppua kohden.)
Vessa käynnin jälkeen valutellut tuota aina välillä.
Ja siitä heräämisestä saakka tuntunut tätä repivää kipua reisistä peppuun ja kipeää vihlontaa alapäässä + naksuntaa. Terkka sanoi viimeks et nää on just niitä hyviä suppareita.
Toissa yönä heräsin kipeisiin selkä/alavatsa polttoihin. Kestivät 2-3h ja laantuivat suolen tyhjenemiseen. Sama seuraavana aamuna.
Kauankos mä sit kuulostelen näitä?
Esikoinen syntyi käynnistettynä. Kesti 6h 20min
Tän pistin aamulla toisella palstalle. Ja yhä vaan jatkuu. Ei säännöllisenä mutta kuitenkin jokaisen tunnin aikana tulee.
Suoli on tyhjentynyt ja kahdesti (taas)
Jokaisen kivun aikana kuuluu ja tuntuu kamalaa naksuntaa ja paukuntaa vatsan sisältä ja alhaalta kohdunsuulta.
Kommentit (5)
vanha konsti kuitenkin on suihkussa käynti, jos ne ovat vääriä supistukset katoaa.
Säännölliset supistkset ovat ne jotka merkkaavat
mulla ei ollut mitään säännöllisyyttä ja silti lapsi maailmassa.
polttoja vain
...mäkin haluaisin tietää vastauksen, koska itellä on kanssa tällanen ihmeen soutaa-huopaa-tilanne meneillään. Mulla vuotoa tullut jo 3 viikkoa ja laskettu aika nyt käsillä.
on sitä sitten tullut viikko tai kolme.
millään lailla.
repii jos on repiäkseen. tuo on juuri sitä kanavaa lyhentävää supistusta.
...mäkin haluaisin tietää vastauksen, koska itellä on kanssa tällanen ihmeen soutaa-huopaa-tilanne meneillään. Mulla vuotoa tullut jo 3 viikkoa ja laskettu aika nyt käsillä.