Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto kun on vaikeaa löytää mitään positiivista.

Vierailija
03.08.2009 |

Tuntuu, että mun elämä on ihan perseestä. Lapset vaan tappelee, mies tekee koko ajan töitä firmansa eteen ja valittaa mulle kun töitä ei ole ja rahaa ei ole, asutaan kälysessä talossa, joka pitäis rempata ihan kokonaan. Ite olen ylipainonen enkä saa laihdutettua. Kaikki on niin päin p:tä. Ärsyttää kun kaikilla kavereilla tuntuu olevan asiat niin paljon paremmin. Yhdetkin pääsee just muuttamaan uuten omakotitaloonsa. En kyllä aio mennä sinne edes kylään, alkaa vaan enemmän ärsyttää oma tilanne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämässä erittäin tärkeä asia.

2/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei meinaa todeksi uskoa :(

..mies tekee koko ajan töitä firmansa eteen ja valittaa mulle kun töitä ei ole ja rahaa ei ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika moni pitää vaan kulisseja yllä. moni esittää hyvin toimeentulevaa, onnellista perhe-elämää vaikka asiat tuntuisivatkin menevän päin prinkkalaa. me olemme esim. sellainen perhe.. rahaa on juuri sen verran että saa laskut maksettua, ostettua bensaa autoon ja ruokaa kaappiin. oikeastaan mihinkään muuhun ei jää rahaa.

vituttaa niin vietävästi välillä että, mutta onneksi on myös valoisia päiviä kun mietin että monella ei ole edes varaa maksaa niitä laskuja/ostaa bensaa.. ja tarviiko niitä ylimääräisiä ostoja joka kuukausi ostaakaan?

Vierailija
4/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette sentään terveitä (kopkop), se on jo posiviivista!

Keksisitkö jotain sinulle sopivaa laihdutuskuuria,jolla pääsisit laihiksen alkuun? Vaikka hiilariton dietti?(karppaus)

Mitä jos myytte talonne, muutatte vuokralle ja säästätte rahaa uuden ostoa varten?

Aloita joku kiva harrastus!

Vierailija
5/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ystäväpiirissä sen, että monesti rahakkailla ei ole rakkautta. Asiat näyttää ulospäin tosi hyvältä, mutta totuus on toinen. Älä AP peilaa elämäänne muiden elämään, ethän tiedä totuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä