Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää! Vauva nukahtaa aina syliin

Vierailija
03.08.2009 |

sitten kun laitan sänkyynsä, niin herää ja tahtoo syliin, johon taas nukahtaa. Kierre!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvoilla menee puoli tuntia saavuttaa syvän unen vaihe joten sen verran pitäisi pitää nukkuvaa vauvaa sylissään. asiaan vaikuttaa myös se että lämpö katoaa kun lasket lapsen kylmään sänkyyn joten kannattaa kietoa peitto ympärille tai ottaa unipussi käyttöön.

Mulla oli sama ongelma esikoisen kanssa, onneksi toisen kanssa olin jo viisaampi. :)

Vierailija
2/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se aika, mikä menee vauvalla (n. 3 kk asti) syvän unen saavuttamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut, kuten mun esikoinen ei koskaan vauva-aikana nuku muualla kuin sylissä tai vieresssä.

Kaikki aina sanoo, että nukuta sylissä ja laita sänkyyn kun nukkuu.. Jos sulla ei toimi, niin älä taistele tuulimyllyjä vastaan, pääset paljon helpommalla kun annat lapsen nukkua sylissä. Kyllä se aikanaan oppii yksinkin nukkumisen.

Mulla kakkonen on "normaali vauva". Pojan voi vaikka puolesta metristä tiputtaa syliin nukuttamisen jälkeen sänkyyn eikä herää.

Vierailija
4/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo paikat hellänä tuosta kanniskelusta. Kun pikkumiehelle kelpaa vain se tietty asento, jossa menee äipällä olkapäät kivasti jumiin.

-ap

Vierailija
5/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin lasten vauvavuoden ajan.

Vierailija
6/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuttaa vauvan viltin tai ehkä näillä keleillä ennemmin ohuen lakanan sisällä siinä sylissä?Kun nukahtaa nostat sänkyyn peittoineen päivineen?Usein vauvat heräävät siihen lämpötilan muutokseen..meillä oli ainakin toimiva konsti.

Vierailija
7/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen unipussi voisi olla hyvä kanssa. Vauva nukkuu kyllä hyvin omassa sängyssään kunhan sen vaan ensin saa nukahtamaan. Tämä ongelma on ilmennyt vasta nyt 1 kk ikäisenä, aiemmin nukahti suoraan sänkyynkin, tai imettäessä ja sitten nostin hänet sänkyyn.

-ap

Vierailija
8/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unipussi on vielä parempi tosiaan kuin peitto.T:7

Vierailija
9/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tietysti yksi vaihtoehto on laittaa imetyksen jälkeen sänkyyn eikä odottaakaan että on nukahtanut. Ei toimi kaikilla, mutta kannattaa kokeilla.

Vierailija
10/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ota sitten se pois ennen sänkyyn laittoa, ettei vauva vahingossakaan polta ihoaan.

Vierailija
11/11 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ota sitten se pois ennen sänkyyn laittoa, ettei vauva vahingossakaan polta ihoaan.

Kun saman asian ajaa pussissa/peiton sisällä nukuttaminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä