KOLMOSTEN VK 32-33
Olenpas nyt aktiivinen ja perustan uuden viikkopinon, laitetaan oikein 2 vk samaan kasaan kun täällä on viime aikoina ollu hiljasempaa jostain syystä...
Tervetuloa uudet kuumeilijat, ainakin Vaimo80.
Peukut pystyyn Vadelmamamalle! Kerro tuliko vahvempi plussa!
Ehkäpä 2xäipällekin ois plussaa kohta tiedossa oireista päätellen?
Senny: meille on kans käynyt noin muutamassa kierrossa ja se kyllä potuttaa tosi rankasti. Ne on ne paineet ja liian tiheät pupuilut ovisaikaan (meille sellainen 1 krt/vk on sopiva...). On se kiva kun on jyystetty puol tuntia hiki päässä ja sitte mies ei laukeakaan. Voin kertoo että meillä on ollu aika happamat tunnelmat sen jälkeen vielä seuraavana päivänäkin, vaikka eihän se miespolon vika ole.
ON: alkaa olla taas ne pupuiluajat meilläkin, on jäänyt ovistestailu vähän viime tippaan kun vasta tänään saan testit postissa. Viime päivinä on ollu kipuilua vasemmalla puolella, oiskohan sieltä kypsymässä munasolu joka sitten lähipäivinä hedelmöittyy ja kiinnittyy tiukasti kohtuun... :-)
Tsemppiä taas kerran kaikille!
eewokki kp 12 (yritystä 04/08 alkaen!!!)
Kommentit (58)
Onnea Neptunus!!!!
Tsemppiä kaikille ja kovia plussatuulia!
Toivottelee Mammatus, joka odottaa että pari viikkoa menisi nopeasti että pääsisi hommiin
ONNEA NEPTUNUS!!! Lisää plussia!!!
Nyt ihan hullupeukutus eewokille!!!!
minnis kp 19/28 tai jotain viilentelee itseään näin piinaviikon alla...
Tämä päivä on todella pitkä! Mies ei ole vieläkään kotona, mutta paljastin kyllä jo puhelimessa. Hän ihan ällikällä, että miten se muka mahdollista, kun ei todellakaan ollut edes yritystä. :)
Neuvola-aika varattuna jo, kun sattui tälle päivälle 5-vuotiaani kuume ja mahatauti, niin sai soitella ajat ilman ylimääräisiä korvia kotona ollessa. Tässä on niin tuhat ja yksi asiaa muutenkin mietittävänä, mm. kuinka pitää asia salassa ensi viikolla anopilta ja apelta. Tulevat yökyläilemään ja kuitenkin ehdottelevat taas jotain viini-iltaa...Yritämme kuitenkin sinne vkolle 12 ennen julkistamista.Töissä nyt varmaan onnistuu, mutta kauhun hetket koin jo vaatteiden kanssa, kun kesähousut ei mahtuneet enää tänään päälle. Kaivoin jo äitiystrikoot jalkaan. Voi jestas...
Ihanaa! Koita nyt jotenkin pinnistellä ettei kaikille heti paljastu, vaikeetahan se voi olla. Noi anopit varsinkin on herkkävainuista väkeä...
Samalla täytyy sanoa, että on hieman pelottavaa että niin moni plussaa just silloin kun ei ole mitään yritystäkään ollu. Lopetetaanko kaikki yrittämästä niin kohta on plussia vino pino!?! Olen kyllä sen sata kertaa miettinyt että voiko onnistua jos asia on koko ajan mielessä... siis oikein tekemällä tehty vauva, onko mahdollista? Taitaa olla isosti korvien välistä kiinni tää homma. Itse olen megayrittäjä enkä osaa olla yrittämättä :-( Ensi kierrossa annan kropan levätä enkä käytä hormoneja. Kaipaan vähäksi aikaa etäisyyttä tähän touhuun.
Mulla hieman nännit kipeet, mutta niin ne on ollu oviksesta lähtien. Ja ei sitten mitään muuta oiretta. Niinku ei ennenkään ennen tätiä.
eewokki
Jännitys nousee täälläkin. Nyt kp32 ja täti pysynyt edelleen poissa. Rinnat edelleen arat, muuten olo jotenkin "tyyni" - ei raivoa eikä haluja, jotka yleensä edeltävät menkkoja. Näillä oireilla ja kp19 ilmenneellä veriviirulla voisi taas kuvitella olevansa raskaana... Aion kuitenkin edelleen piinata niin itseäni kuin miestäkin, ja odottaa viikonloppuun ennen kuin testaan. Huh huh!
iiris-74
Iirikselle iso peukku!!!!
Mulla alkoi eilen valitettavasti mielikuvitus tehdä tepposia. yritän olla puhumatta siitä ääneen, niin jos site olis helpompi olla niin kuin ei oliskaan. Tai sit taas joku merkeleellinen hormoonihäiriö...tai en mä teidä, mut yritän nyt viilennellä itseäni, niin sitten ei ehkä (?!?!?!?!) ihan niin paljon kirpaise, jos/kun joutuu pettymään.
Jepu, jepu, jemppistä ja lykkyä pyttyyn ladies!!!
minnis kp 21/28 tai jotain...
Tää aikoo testata huomenna aamulla. Tosin kp:t on täys kysymysmerkki. Kierukka poistettiin kuukausi sitten ja siitä asti on yritetty. Todennäköisesti ei ole tärpännyt ja todennäköisesti olis jopa liian aikaista testaillakaan, mut huomenna on kaverin häät ja ajattelin kokeilla onneani ennen niitä.
Oonhan mä jo kerennyt bongaan oireita, joko kuviteltuja tai todellisia. Ainakin vatsaa turvottaa ja maha on niinku pallo. Alavatsaa viiltelee tai repäisee hetkellisesti, jos nopeesti tulee liikahdettua. Mut kai se täti siellä suunnittelee tuloaan. Toisaalta kyllä jo odotankin sitä, et pääsis kunnolla laskeen kierron pituutta. Mut olishan se aivan mahtavaa, jos täti ei tuliskaan. Huoh! Odottavan aika on tunnetusti pitkä...
Kamalasti oli vaan omaa napaa..
Eli mies on vieläkin kipeänä ja heikko, joten tuleeko tästä nyt yhtään mitään..?? Voihan... Luultavasti tiistaina olisi ovis, mutta vähiin käy päivät miehen parantua. No, ei itsellänikään ole niin hurrattava olo. Vatsatauti siis helpotti omalla kohdallani, mutta veto on ihan veks ja vatsassa vielä välillä kiertää ja "kaikertaa".
eewokki: Minä en myöskään juuri pysty olemaan ajattelematta tätä yritystä ja jos vaikka tärppäisi. Minäkin luulen, että minulla tämä on korvien välistä lähes tulkoon kiinni. Monet sanoo, että unohda koko juttu, mutta miten???
Tsemppiä vaimo80! :)
Hyvää viikonloppua! :) Ja plussaonnea!
Kp 10/n.28
Liityn joukkoon iloiseen. =) Meillä 2 lasta ja kolmas siis yrityksessä. 7.8 jäi pillerit hyllyyn ja innoissamme odotamme mitä tuleman pitää. Kiertopäivistä ei hajuakaan, kun (mini-)pillereiden syömisestä johtuen ei ole ollut "täti" kylässä moneen kuukauteen. Koko ajan takaraivossa jyskyttää ettei vielä voi olla raskaana, mutta olen huomannut ravaavani vessassa yhtenään.. Olen niin optimistinen että luulen olevani jo raskaana vaikkei tosiaan kierto ole normalisoitunut. =(
Jää toiveikkaana odottelemaan..
Chili29 tervetuloa joukkoon!!
Eewokki,mikä tilanne?
VAROITUS! Seuraa PMS-oireisen kiukkuisen, väsyneen naisen valitusta:
Voihan nyt kissan pissa, että pitää ihmisen kuvitella kaiken laista olematonta. Torstainakos olin kuvittelevinani etovaa oloa ja metallin makua ja ihmeellistä väsymystä. Noh annas olla. Mullehan on tässä viime vuosina ilmaantunut perin inhottava PMS-oire (tai mikä lie), nimittäin juuri ennen menkkoja tuppaa valvottamaan. Viime yönä tämä yön pikkutunneilla oikein selvästi piirtyi silmieni eteen ja tajusin, et ei nää mitään raskausoireita ole, vaan jotain IHAN muuta. Voi koiran kakka portin pielessä etuoven vieressä. Ja tämä kuvottava olo johtunee viime viikon valvotuista öistä (kiitos kuopuksen). Ja rinnat ovat varmaan muuten vaan arat, eikä edes paljoa olekaan. Kyllä sapettaa. Ja alavatsaahan nyt tuppaa nipistelemään ja turvottamaan muutenkin menkkojen alla, jomotuksesta puhumattakaan. Tulis vaan se täti ja korjaisi sadon ja kyllä ketuttaa.
Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin, kiitos ja anteeksi!
Parempaa fiilistä teille muille toivoen, voisko joku pliis plussata, niin tulis edes vähän parempi mieli.
minnis kp 23/28
Chili29lle tervetuloa! Olikohan muitankin uusia!?
Itse olen yrittänyt pysyä poissa, etten turhaan mitään tästä kierrosta kuvittelisi.
En ymmärrä miksi pitää ennen tätiä olla samoja oireita kun raskaudessa?! Todella raivostuttavaa kun on ihan selkeitä raskausoireita ja silti johtuu vaan tädin tulosta. Rinnat aivan tajuttoman kipeät ja välillä ihan kovat pallot, kasvaa melkeen kuppi koon ennen tädin tuloa. Vatsa pallona, väsyttää ja huonoja oloja, mutta sitten se ratkaiseva, kivut kertoo että täti tulossa. Nyt kyllä kivut ihan munasarjoissa ja alaselkää särkee, mutta siis ihan tädin tulo -kipuja. Valkkaria tullut viimeisen viikon päivittäin, vaikka normaalisti ei. Ärsyttävää, alkaisi nyt sitten niin pääsisi uuteen kiertoon. Viime kierto oli 24pv, tämä taitaa mennä taas siihen 28pv, vuorokuukausin taidetaan mennä. Lisätään vielä ärsyttävyyspinooni, että kivut jatkuneet viikon ja tädin kanssa jatkuvat toisen, hienoa! Ensi kierrossa täysi tsemppi plussan saamiseksi!!
Luin aiemmat viestit, mutta unohdin jo:) Onkos muut kolmoisen tavoittelijat missä vaiheessa kiertoa?
Mammatus kp 25
Hitto soikoon tätä konetta taas. Kirjoitin johonkin bittiavaruuteen, kun ei missään näy. Höh!
Testi tuli tehtyä ja negahan se oli. Tosin olin näkeväni siinä viivan paikan. Onko kukaan käyttänyt kotitestistä tilattuja herkkiä puikkoraskaustestejä? (Hcg 20 mlU/ml) Tietääkö kukaan et onko niissä viivan paikkaa?
Aika yllätys olis kyl ollu jos heti olis tärpännyt, joten en kovin korkealta onneksi pudonnut. Tätiä sit vaan odotellessa...
Ikionnellinen Iiris täällä tiedottaa, että plussa pamahti ruutuun vahvana ja selvänä. Kiitos Minnikselle peukutuksista!!! Toivottavasti sinä ja kaikki muutkin pikaisesti saatte myös oman onnen hetkenne!
Oireet; väsymystä, selkäkipua kp29 mutta ei menkkoja eikä kipua alavatsalla tai munasarjoissa, ellotusta aamuisin, metallin makua suussa, tyyni mieli (ei PMS-riehumista).
Eniten ihmettelen sitä, että en varsinaisesti oksenna. Kahden edellisen kanssa raju pahoinvointi alkoi heti, ja sitä kesti ja kesti... Esikoinen ja kuopus poikia, joten olisiko tärpännyt toista laatua tällä kertaa?! -- Liian aikaista miettiä moista! Kunpa nyt kaikki menisi hyvin.
iiris-74, rv 4+6 (ihanaa merkitä tämä!)
Onnea Iiris-74! Ihanaa kun plussia tulee! Paljon tarrasukkia matkaan!
Itellä nyt ihan varma olo raskaudesta. nännit on sikakipeet ja huomasin tänään suihkussa et sielt tuli ihan vähäsen maitoa.. onkohan mahdollista että tulee esim. oviksen aikaan ?
Oispa ihanaa.. =)=)
Ja peukutuksia chilille! bdbdbdbd! :)
ON: Ovis on kohta ilmeisesti käsillä jos ei kierto nyt stressaamisesta ole sekaisin. Laskujeni mukaan ovisplussa olisi tiistaina.
Eilen tuli jo harjoiteltua. Eilen muuten jomotti aika kovaa alavatsaa ja tänään taas ei, munisko lähti liikkeeelle kenties? No, mistäs tuon tietää, kunhan mietin vaan. Fiilikset on kyllä yrittämisen suhteen lähes nollassa. Ei jaksaisi millään. Mutta kai sitä täytyy vielä yrittää.
Minkähän takia ennen ovisplussaa huvittaa enemmän kun sitten juuri oviksen aikaan?? Ihmettelen. Paineet kasvaa oviksen aikaan?
Sitäkin mietin, että jos ensi kierrossa pitäisi hieman taukoa. Samat ajatukset taisi olla eewokillakin. Jos vain puuhailisi silloin kun huvittaa eikä pakon oamsiesti kalenteriin tuijottaen.
Plussaonnea kaikille ja tsemppiä! :) Jaksamista pitempään yrittäneille.
kp 12 tai 13/n. 28
Onnea Iiris! Hyvältä kuulostaa myös chilillä!
Mä kanssa yrityksen alussa ajattelin, että pakkoseksiin ei ruveta vaan harrastetaan kun huvittaa eikä lasketa päiviä. No päivien laskemiseksihan se mennyt ja kuten 2poj@näiti sanoi, ennen ovista huvittaa mutta ovispäivinä ei niinkään. Viimeksi oli hammaskipu vielä seurana niin ei tosiaan huvittanut, sitten tuli lähes syyllinen olo, ettei tullut käytettyä mahdollisuutta kun sellainen oli. Alkuhuuma mennyt selvästi, tyhmänä kun oli ajatellut että heti tärppäisi kun niin käynyt ennenkin. Menipäs pohdinnaksi, toive saada kolmas on vaan niin kova.
Näihin mietteisiin Mammatus ja toivottavasti parin päivän tuhrun jälkeen huomenna kp 1.
Tsemppiä piinaan Eewokki!
kisu