KOLMOSTEN VK 32-33
Olenpas nyt aktiivinen ja perustan uuden viikkopinon, laitetaan oikein 2 vk samaan kasaan kun täällä on viime aikoina ollu hiljasempaa jostain syystä...
Tervetuloa uudet kuumeilijat, ainakin Vaimo80.
Peukut pystyyn Vadelmamamalle! Kerro tuliko vahvempi plussa!
Ehkäpä 2xäipällekin ois plussaa kohta tiedossa oireista päätellen?
Senny: meille on kans käynyt noin muutamassa kierrossa ja se kyllä potuttaa tosi rankasti. Ne on ne paineet ja liian tiheät pupuilut ovisaikaan (meille sellainen 1 krt/vk on sopiva...). On se kiva kun on jyystetty puol tuntia hiki päässä ja sitte mies ei laukeakaan. Voin kertoo että meillä on ollu aika happamat tunnelmat sen jälkeen vielä seuraavana päivänäkin, vaikka eihän se miespolon vika ole.
ON: alkaa olla taas ne pupuiluajat meilläkin, on jäänyt ovistestailu vähän viime tippaan kun vasta tänään saan testit postissa. Viime päivinä on ollu kipuilua vasemmalla puolella, oiskohan sieltä kypsymässä munasolu joka sitten lähipäivinä hedelmöittyy ja kiinnittyy tiukasti kohtuun... :-)
Tsemppiä taas kerran kaikille!
eewokki kp 12 (yritystä 04/08 alkaen!!!)
Kommentit (58)
Eipä mulla ole tällaisia tätejä sentään aiemmin ollut, vaikka outoja ovat olleetkin viime syksystä, mutta ei sentään ole ollut vuodottomia päiviä välissä, vaan aina on tullut putkeen n. viikko ja nyt omituisempana aikana jopa kaksi viikkoa!
Mutta en oo pyyhettä kehään heittänyt, vaan teen sen testin huomenna ja joka tapauksessa mulla on maanantaiksi varattu lääkäri, joten silloin selviää viimeistään, että mikä on homman nimi tai ainakin toivon niin. Olen menossa ainakin erittäin kokeneelle lääkärille yksityiselle, joten uskon saavani apua, jos tässä nyt ei olla sitten raskaana jo.
Tosin olen pelännyt sitäkin, että jos olen raskaana, niin mistä tämä pieni verenvuoto tulee sitten välillä?! Ekassa raskaudessa mulla oli tuhrua viikon verran, mutta se oli jo viikolla 6.
Onneksi on hengenheimolaisia täällä palstalla aina! Teistä on suuri apu!
2xäippä
Toivottavasti olisit raskaana ja tiputtelu olisi vaan jotain alun juttuja. Hyvä että on lääkäri niin pääset katsomaan missä mennään ja apua eteenpäin, toivottavaa tietty ettei eteenpäin tarvii vaan kasvattelemaan vatsaa:) Voimia!.
Kesälomilta paluu kotiin...
vaimo80: mä aloitin kp:n laskemisen vasta ekoista menkoista kierukan poiston jälkeen, en siis sen kierukan poiston jälkeisestä vuodosta (joka mulla ainakin tuntui kestävän ja kestävän..)
Koitin olla laskematta kiertopäiviä itse mutta en kuitenkaan malttanut. Tuntuu ihan hölmöltä että pidin edes koko kierukkaa noin pitkään, olisi pitänyt vaan poistaa jo aikaisemmin jos tässä raskautumisessa nyt meneekin kauan..
Plussaonnea,
terkuin Tillinäiti
Tillinäidille heipat! Jemppistä, jotenkin olin mäkin toivonut (ja ehkä pikkusen kuvitellut), että tämä raskautuminen kävisi yhtä helposti kuin aiemmillakin kerroilla. Tai no, kävihän se, mutta reppana oli ihan väärässä paikassa.
Emalille isot pahoittelut, pysyis nyt vaan se peevelin apina poissa.
Peukutusta piinailijoille!
).( omituista, mutta mun omat ovis tuntemukset olivat ke-to välillä kivut ja limat ja eilen alkanut kuivempi kausi, mutta vasta tänään selvästi plussa ovistikkuun. MITA, MITÄ?!?! No mutta katellaan nyt mitä tapahtuu. Nyt ei ihan jaksa joka ilta enää...
jemppistä ja lykkyä pyttyyn!
minnis kp15/28
Eli tänään jatkuu vuoto. Täti tuli kylään, mutta olen todella tyytyväinen, että se epävarmuus loppui. Aion siirtää sitä lääkäriä muutaman viikon päähän, kun ei ole kiva näiden aikana mennä tutkittavaksi. Todennäköisesti lääkäri määrää mulle uudestaan Terolutit, mutta eri annostuksella, kun niistä ei viimeksi ollut mitään apua, melkeinpä pahensivat tilannetta, kun menkat vain pitenivät, vaikka tarkoitus oli päinvastoin!
Onneksi ei ole kauhean pettynyt olo, mutta on tämä kuumeilu yhtä tuskaa välillä. Toivottavasti kuukauden päästä olisi parempi onni!
2xäippä kp n.2/30
Vielä piti kysyä mielipidettänne siitä, että olikohan eilen todella mun ensimmäinen kiertopäivä? Kun viikko sitten lorahti ekat vuodot? Välissä vaan ollut useita vuodottomia päiviä. Olisi kiva tietää, mistä päivästä kiertoa lähtee laskemaan...
2xäippä
Eli tuli se täti taas kylään. :(
Pahoittelut muillekin jotka täti yllätti vierailullaan.
Pamautin jalkani eilen wc:n kynnykseen (vahingossa), joten nyt on sitten varpaat hieman turvoksissa ja jomottaa. :/
Pahoittelen etten ehdi nyt kommentoimaan muiden juttuja. Täytyy mennä lasten kanssa katsomaan telkkaria ja syömään jäätelöä.
Tsemppistä kaikille! =)
Kp 3/n.27-28, yk 23?? (en edes pysy laskuissa enää mukana)
Viime kierto jo lupaili hyvää,mutta tämä kierto on ollut taas niin outo ja hiljainen, että ei varmaan mitään pelkoa raskautumisesta. Odottelen vain tätiä...Kipuja ei ole ollut kuten edellisessä, mutta jos meillä tärppäsi ja meni kesken, niin kai siinäkin kroppa hetken palautuu. Jotenkin se oli niin erilainen kierto.
Ihanaa kuitenkin, että viikonvaihde jälleen edessä ja saa nukkua aamuisin pidempään. Meikäläinen ottaa töiden jälkeen miltei joka arki-ilta pienet torkut, joten nyt luksusta, että saa rauhassa iltaa istua ja aamulla nukkua. Lapsoset jo isän viemänä sängyissä. :)
kp 31/32
tein tänä aamuna testin, kun mua on niiin itkettäny kaikki asiat ja yleensä en oo itkeskelevää tyyppiä, ja kas vaikka ei oo oikeen mikään aikakaan, justhan mulla oli täti punainenkin kylässä, siihen tikkuun tuli kaks viivaa, toinen tosin hyvin haalean vaalea, mutta viiva kuitenkin. Ei aikasemmassa kierrossa testatessani tullut mitään muuta kuin se onnistumisviiva. Nyt sitten vaan ihmetellään kierto loppuun. Menkat kyllä kesti vaan 3 pv, mutta verta tuli aivan niinku menkoissa pitääki, ainaki yhen päivän.
hmm??
Heippatirallaa!
Täällä vauvakuume sahaa ylös ja alas. Eilen illalla olin itsekin miehen kans samaa mieltä, että noissa kahdessa on ihan tarpeeksi hommaa, varsinkin kun kuopuksella oli känkkäränkkä kylässä. On se rasittavaa välillä, kun on väsynyt työpäivän jälkeen, ja lapset kiukuttelee.
Tosin itsekin olin työpäivän jälkeen niin poikki, että olisi tehnyt itsekin mieli kiukutella.
Sitten rupesin miettimään, ettei olisi tätä kamalaa kiirettä pariin vuoteen, jos olisi vauvan kans kotona. Mutta miten sitä sitten kolmen lapsen kans aamulla pääsee säntäilemään ajoissa kouluihin ja töihin yms.
Taloudellinen tilanne taitaa olla sellainen, etten saa miehen päätä vielä kääntymään. Olisi vaan niin ihana saada se vauva pian! Mutta kun ei edes yritystä päästä alottamaan. Mitenkähän miehen saisi ymmärtämään, ettei se vauvan yrityksen aloittaminen tarkoita sitä, että se vauva samantien täällä on, vaan ehkä n. vuoden päästä, jos kaikki hyvin menee.
Tulipas jälleen omanapainen viesti. Onnittelut plussanneille, tsemppiä piinailijoille, ja meille vielä yritystä odotaville pitkää pinnaa!
Rusettiina
Kiitos eewokille (ja toisellekin, jonka nicciä en nyt muista) kommentista tohon mun kp kyselyyn. Oon vaan niin malttamaton. =)
Täällä ei ainakaan oo sit minkäänlaisia oireita, et ei varmaan oo tärpännyt heti kierukan poiston jälkeen. Tätiä oon odottanut, et alkais nyt pian, ku ens viikonloppuna on häät ja siellä en kovin haluais kärsiä niagaran putoukseni kanssa. Et olis edes pahin ohi niihin mennessä. Tai voihan se olla, et menkat ei ehdi häihin mennessä edes alkaa. Voi kun niitä ei tulis ollenkaan...
Nyt alkoi jo vähän ahdistaa tämä kierto, kun menossa jo kp 35. Tosin kevättalvella mulla on ollut joku pisin 38, joten jospa tämäkin vain odotuttaa itseään.
Oli miten tahansa, niin väsymys on ihan tajuton. Hormonit jotenkin nyt sekaisin. Juuri ja juuri jaksaa pinnistellä työpäivän ja sitten on ihan tööt illan. Nälkää ei ole eikä sellaista, mutta se mitä hätkähdin, niin perjantaina viinilasillinen maistui pahalta. Viikko sitten olin itkuraivarissa miehen takia, mutta jos kierto on sekaisin, niin ei mikään ihme. Yksi testi vielä vanhastaan tallella, mutta kun ei oireita ole, niin ei viitsisi tuhlata. Tosin kaksi edellistäkin huomasin vasta vkolla 8 ja vähän alle. Ekassa pahoinvointi yllätti ja toisessa ruuan kanssa otettu punaviini ei mennyt alas. Mutta aina se plussa on mielessä...
Täti tuli tänään kylään ja olen niiiin helpottunut ja tyytyväinen! Kierto ehti venyä yli 70 päivään, joka on kyllä hekilökohtainen ennätykseni ellei kuparikierukka-aikaa oteta huomioon.
Taas voi ruveta laskemaan mahdollista laskettua aikaa ja pähkäilemään miten huoneet järjestettäisi ja kuinka autoon mahtuisi JOS se kolmas tulisi. Jos jos jos ja jos...
Sen tiedän, että JOS se meille syntyisi ei varmasti kukaan sen syntymää katuisi vaan mietittäisi kuinka voitiin ajatellakkaan, ettei meille muka kolmatta lasta tulisi. Ja miten tyhjää elämä ilman tätä kolmatta lasta olisi.
...ja silti emme VIELÄKÄÄN anna kolmannelle aarteellemme kuin pienen pienen pienen olemattoman mahdollisuuden satunnaisista touhutipoista saada alkunsa...
Hohhoijaa miten elämä on vaikeeta kun siitä tekee niin vaikeeta!
Onneks on nuo kaksi ihanaa rinsessaa, joille pitääkin tästä lähteä huomiseksi katsomaan valmiiksi koulu- ja eskarivaatteet :)
Tervehdys kaikille, niin vanhoille kuin uusillekin. Iiris täällä ilmoittautuu pitkän kesätauon jälkeen. Oli aivan ihanaa viettää lomaa perheen kanssa, säät olivat mukavan kesäiset ja kaikilla hyvä mieli. Nyt kuopus aloitti sitten eskarin ja kohta alkaa esikoisella 2. luokka.
Vauvaprojektia on jatkettu täsmäiskuin, täällä sellainen taktiikka, että miehellekin selvitetään tärppipäivät suht tarkkaan, jotta ei mentäisi onnemme ohi. Suoritusta tämä ei ole haitannut, kuin korkeintaan itselläni joskus.
Nyt alkaa taas vähän jo jännittää. Kp 30 eikä tätiä näy. Rinnat ovat olleet arat jo kolmatta päivää. En kuitenkaan aio testata vielä, ainakin tuonne kp 35 saa mennä ennen kuin taas tuhlaan rahojani. Siperia opettanut sen verran.
iirikselle heipat!!!
Neptunus: sulla on kyllä The Oireet, peukutetaan!
Mitäs Misulle kuuluu?!?
WAU cicero, oletko jo tehnyt uutta testiä?
Tädin manausta!!! Pysy poissa meitin pinosta!!
Ovulaation metsästys meni TÄYSIN mettään, mikäli ovistikkuihin on luottamista. Harmittaa, mutta ainahan sitä se toivo kuitenkin on olemassa...pitkältä tuntuu nyt aika odottaa tämä ja ensi viikko. Jos päästäisin itseni valloilleni, saattaisin kuvitella jotain oiretta, mutta en päästä itseäni irti, koska mielikuvitukseni on vilkas.
Näillä mennään, lykkyä pyttyyn ladies!!
minnis kp18/28
Neptunuksen oireet kuulostavat kyllä hyvältä...
Cicerolle toivotaan selvää plussaa!
Iiris: meilläkin on ns täsmäiskut olleet käytössä koko yrityksen ajan, kun tuo joka-toinen-päivä-höylääminen ei onnistu... aina sitä vaan miettii että osuiko täsmäisku sittenkään oikeaan, vaikka ovistestillä on ovis bongattu...
Eipä ole suuria odotuksia tästäkään kierrosta, miks nytkään onnistuis? Jos huonosti käy eli täti tulee, niin ensi kierrossa pidän taukoa kaikista hormoneista ja yritän olla miettimättä koko yritystä. Ei tätä saakeli meinaa jaksaa enää.
Kaiken huipuks meillä alkaa töissä yt:t, jännittää tuleeko irtisanomisia vai selvitäänkö lomautuksilla. Että tämmöistä p-kaa.
Nyt kaivattaisi jo kipeästi plussia tänne! Eikö joku vois...
eewokki (yrittää olla laskematta kiertopäiviä, mutta tietää varsin hyvin että piinaviikkoa kärsitään)
se on plussa! Emme todellakaan edes yrittäneet tässä kuussa, mutta niin se vain näyttää 4+3 viikkoja kierron mukaan. Heti pärähti viivat testiin muutamissa sekunneissa. Vapisin ja mietin, että mitenkähän sanoisi miehelle. Meillä kun tämä kolmonen on ollut vähän aukinainen aihe.
Viinitesti siis piti paikkansa ja närästykset ilman ruokaa ihmetytti. Pelkona on se, että maha pmpahtaa näkyviin liian ajoissa, sillä töissä en haluaisi julkistaa ennen ultraa. Ainahan on keskenmenon riski.
Hiukset ovat jotenkin huonon näköiset samoin kuin kynnet. Pitää sitten alkaa syödä runsaasti maitotuotteita ja kasviksia. Nyt ei ole tehnyt mieli kuin makeaa. kp 36/32?
Aivan mahtavaa!!! Sun oirees oli kyllä niin lupaavat, ettei plussa tullut kovin yllätyksenä. :)
Paljon tarrasukkia matkaan!
Onnea Neptunus!! :)
Eewokki: Paljon peukutuksia sinulle!
Täällä riehuu vatsatauti. Mies lähti kesken työpäivän pois. Ja nyt on vähän minullakin, mutta ei niin rajuna. Oikein yököttää välillä niinkun raskaus pahoinvoinnissakin.No, onhan tässä vielä viikko aikaa. Kun mietin niin viime kierrossakin oli sama juttu, että oli viikko aikaa parantua kunnes oli ovis. Mikähän...?? Vähän tuntuu siltä ettei tärppääkään enää kun ollaan aina kipeitä otolliseen aikaan.
Örk. :( Huono olo.
Tsemppiä tähän viikkoon! :)
Kp 7/n.28
Kyllä 2xäippä kuulostaa oudolta? Onko ennen yritystä ollut vastaavia tätejä? Sormet ristiin että kuitenkin täti jäisi tulematta!
Onko meille enää yhtään kolmosta tulossa enää huhtikuulle?! Kyllä tuntuu kaikilla olevan "vaikeeta". Kyllä nyt tuntee itsensä hölmöksi kun niin kuvitteli tässä menevän taas pieni hetki ja olisi raskaana, luonto muistuttaa ettei niin aina mene. Aivan turhaan odotettiin yrityksen alkua oikeastaan ilman syytä niin pitkään. No uutta toivoa taas ensi kierrolle, eihän siihen olekkaan kun.. kuukausi, aivan liian pitkä aika:)