Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä uusi hyvä mies raskaana ollessa?

Vierailija
02.08.2009 |

Ei vielä näy joten aika kiirus

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kans kiinnostaa et mistä löytäis ihanan ja huolehtivaisen miehen..nyt kun vauva tulossa..kaikki ihmiset olettaa heti et oon varattu ku raskaana :/

Vierailija
2/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tärppäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttis saada nyt raskaana ollessa mies ?

Etkös voisi rauhassa nauttia raskaudesta ja keskittyä tulevaan vauvaan, etkä tuhlata energiaasi uuteen ihmissuhteeseen ja mahdollisiin ongelmiin siinä ? Voisi lapsellakkin olla tasapainoisempi elämänalku, kun vaan rauhassa odottelisit ja etsisit sitten miehen, kun vauva vähän isompi.

Vierailija
4/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä ihmeen kiire siinä miehen saannissa nyt on? Tässä vaiheessa elämää olisi jo korkea aika selvitä omillaan, eikä olla niin riippuvainen miehestä, että hätäpäissään väkisin jonkun miehen yrittää koukuttaa.

Etsikääpä selkaranka, ja miettikää välillä vaikka jotain muita ihmisiä tässä maailmassa kuin itseänne.

Vierailija
5/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon yrittänyt ajatella ihan samoin kuin íhmettelit..mut jotenki tuntuu et olis onnellisempi jos olis joku miespuolinen kenen kans vois jakaa raskautta.. mut tosiaan ehkä parempi olla yksin nyt ku uudest miehest ei voi aluks tietää mitään.. harmittaa välil et tuli exän ka´ns ero mut ehkä sekin sit oli tarkoitus et niin käy.. ja voi olla et vauvan syntymä muuttaa ex-miehen ajatuksii tai jotain tai sit ei..???

Vierailija
6/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka etsitte uutta miestä vauvaa odottaessanne?

Ihan uteliaana tiedustelen?

Vierailija
7/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies oikeasti haluaa toiselle raskaana olevaa naista. Ainoa tietämäni tapaus oli sellainen, jossa mies oli vanha tuttu nuoruudesta ja olivat seurustelleetkin joskus. Vieraamman pokaaminen voi olla vaikeaa, ellei ota ihan säälikappaletta.

Vierailija
8/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkapäänä, kun siellä yx pulla paisuu jo uunissa. Yritäpä viiden vuoden päästä uusix.

Vierailija
9/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa tarvitsette?

Voin sanoa ( vauva 8kk ja elän kyllä parisuhteessa)

että sitten kun vauva syntyy niin ei teiltä jää aikaa sille miehelle.

Ja jos uusi mies on "tullut taloon" vähän ennen synnytystä niin kyllä se varmaan pitää itseään ihan kakkosena sen vauvan rinnalla.

Miettikää nyt että oletteko valmiita esim harrastamaan seksiä silloin kun vauva juurikin nukkuu oltuaan ensin tunnin tissillä ja olette itse ihan väsyneitä kun vauva on pitänyt edellisen yön hereillä kitistessään esim masu kipristelyjä.

Ja jos mies onkin todellinen seksiaddikti ja olette itse repeytyneet ja sen seurauksena ommeltu alapäästä niin kauanko jaksaa mies odotella toipumista.

Vierailija
10/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias oon ja pitkä suhde takana mut valitettavasti ero lapsen isän kanssa... uskon et monet miehet pelkää sitä vastuuta ja itellä ainakin tosi kovat vaatimukset uuden miehen suhteen..vauvan parasta ajatellen.. kyllä kai tästä exästä vielä joskus pääsee yli...

Vierailija
11/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että ensin päätätte kasvattaa lapsenne yksin ja nyt kuitenkin pitäis uus mies löytää.

Tavallaan ymmärrän. Päätin itsekkin raskausaikana kasvattaa lapseni yksin. Raskaus ei kuitenkaan ollut suunniteltu enkä ollut virallisesti edes seurustellut isän kanssa. Lapsi itsessään on jo iso muutos ja suuri vastuu yhdelle ihmiselle, joten en ymmärrä miksi eron jälkeen pitää heti sännätä uuteen suhteeseen. Mutta ymmärrän että kaipaa sitä miestä rinnalle. Itse kävin treffeillä raskaus aikana. Vapaaehtoisia miehiä olisi riittänyt enemmän kun kerkesi ja jaksoi kahvilla käydä, miesrintamalla oli vilkkaampaa kuin ikinä ennen ja jälkeen raskautta yhteensä =) mutta kahvitteluun se jäi. Yhdessäkään ei ollut potentiaalia pidemmälle.

Mutten silti suosittele miestä metsästämään vaan keskittymään raskauteen ja elämään lapsen kanssa. Kyllä se oikea mies tulee kun on tullakseen. Aivan turhaan kerjää lisää päänvaivaa hätiköidyllä suhteella.

Itse tapasin ihanan miehen kuukausi lapsen syntymän jälkeen ja suhde kesti yli vuoden. Sen jälkeen on taas rauhassa katseltu ympärilleen. Kyllä lapsi menee kuitenkin miesten metsästyksen edelle vaikka tietysti jo kaipaisi miestä rinnalle ja toivoisi lisää lapsia, mielellään onnellisesti parisuhteessa.

Vierailija
12/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olin jo niin pitkällä ennen kuin tajusin olevani raskaana joten ei sinänsä ollut vaihtoehtoja..tai kyllähän sen abortin voi aina tehdä tosi pitkälläkin.. mut ei tullut kyllä edes mieleen.. oon tosi iloinen vauvasta ja tosiaankin parempi keskittyy vaan siihen täysillä :) kai se mies sit joskus tulee vastaan ilman etsimättä ja sillon se varmaan myös on kunnollinen..

Vierailija
13/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisia miehiä olisi riittänyt enemmän kun kerkesi ja jaksoi kahvilla käydä, miesrintamalla oli vilkkaampaa kuin ikinä ennen ja jälkeen raskautta yhteensä =) mutta kahvitteluun se jäi. Yhdessäkään ei ollut potentiaalia pidemmälle.

Vierailija
14/16 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs lapsi tulossa. Kolme aikaisempaa samalle miehelle. Tämän tulevan lapsen isä ei halua lasta joten jätti mut. Ei tulisi mieleenkään etsiä uutta miestä tässä tilanteessa! Ihanaa hoitaa yksin ja keskittyä vaan lapseen eikä uuteen ihmissuhteeseen. Vielä. Kyllä senkin aika sitten tulee jos on tullakseen. Ja mielummin olen yksin kuin korvikkeen kanssa ;)

Vierailija
15/16 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi järkevämpää keskittyä vauvaan kokonaan eikä yrittää vauva-aikana pitää suhdetta yllä. Vauvalle olisi parempi näin.

Tiedän tapauksen, jossa suhde alkoi raskausaikana, mutta he ovat tunteneet lapsesta asti.

Vierailija
16/16 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja 27 ja yksin raskaana olen. voin sanoa että kyllä raskaana ollessa yksinäisyys tuntuu vieläkin yksinäisemmältä ja halu saada joku lähelleen on kova. Joku jonka kanssa iloitakkin raskaudesta. Itse voin sanoa henkilökohtaisesti, että mulla on himot raskauden aikana nousseet todella suuriksi! En kyllä voisi ajatellakkaan että joku "vieras mies" mua paneskelisi kuitenkaan...

Onneksi lapsen isän kanssa ollaan läheisiä ystäviä ja eilen sitten sainkin pitkästä aikaa kyytiä ;)