G: Mitä himoitsin raskausaikana, sellaista mitä luulet ettei kukaan muu himoitse.
Kommentit (52)
mutta Pepsi maxia olisi voinut kitata pari pulloa päivässä, ja sitten nuo puriste "jauho"karkit. Piti käydä videovuokraamon karkkilaareista onkimasta kaikki moiset namit. Ne oli jotenkin niin ihania kun hajosivat suuhun...
Ekassa raskaudessa en himoinnu just mitään, tokassakin himot vaihteli päivittäin ja ainoastaan sen päivän himotus meni alas, muut sai yökkimään ja sitten seuraavana päivänä edellisen päivän himotus sai yökkimään :D
Tässä kolmannessa raskaudessa himoitsin mehujäitä, niitä on edelleen pakkasessa kun piti aina olla varalla ja sitten ykskaks ne ei enää maistunutkaan yhtään..
Toinen oli tuo hernesoppa ,mieluiten raejuuston kera. Kerran soitin miehelle töihin että mul on karsee olo ja heikottaa, pitää saada ruokaa ja lapsille tekemäni ruoka ällöttää. Mies kiltisti sano tuovansa mitä vaan haluan ja käytiin siinä yhdessä läpi kaikki vaihtoehdot pitsasta heseruokaan ja kebabista makkaraperunoihin ja kiinalaisesta subiin mut mikään ei tuntunu hyvältä vaihtoehdolta, kunnes kiljasin puhelimeen että TUO MULLE HERNESOPPAA LÄHIKAUPASTA!! Sitä mä vedin sitten joka päivä sen viikon ja ai että oli hyvää :D Mies nauro vähän että päästiin halvalla ku kelpaski vaan 50sentin hernaripurkki..
ensimmäistä poikaani odottaessa alkupahoinvoinnin aikana, ainut, mitä pystyin syömään, oli ruisleipä sinapilla :)
kun pelkäsin listeriaa. Odotin synnytystä, jotta pääsin fetajuustosalaatin kimppuun.
Sitä oli pakko saada monta purkkia päivässä vielä vauvan synnyttyäkin. Kyllä mä viiliä voin normaalistikin syödä, mutta en tuollaisia määriä.
Alkuraskauden olin todella huonovointinen ja ainut mitä sain alas oli hernesoppa ja raaka porkkana, ja niihin siis oli ihan valtava himo! Niillä sitten elelin useamman kuukauden, kaikki muu tuli ylös samantien=(
vessan pesu oli yhtä juhlaa.
Niin íhanalta se tuoksui...
harmi, kun ne ajat on jo ohitse =(
Oisin voinut syödä tuubi kaupalla..Onneks tajusin, että sininen jenkki -purukumi maistuu suht samalle..Purkkaa menikin sitten muutama pussi viikossa..
kaikki muu ällötti, joten elin suurimman osan raskausajasta vihreillä omenoilla ja sillä pussikaakaolla, jota intissä juodaan. sitä sitten kaikki tutut ja tutun tutut mulle lomilla raahasivat. onneksi lapsen isä oli spadena ja sai kerran pihistettyä koko laatikollisen. =D
...mistä sitä kaakaota muuten saisi intin ulkopuolelta?
Alkuraskaudessa oli hillitön mansikkahimo ja onneksi oli kesä. Loppupuolella himotti multa ja olisin voinut vaikka syödä sitä. Tyydyin kuitenkin vai sniffaamaan perunoita kaupoissa. Tuorekurkkua meni myös pari kokonaista päivässä.
jotka himoitsette kaljaa, liuottimien hajua ja bensaa? Mulla kans himo noihin ja 2 vkon päästä la. Lisäksi himoitsen tupakan tuoksua, vaikka en polta.
GLÖGIÄ ja AUTOTALLIN OMINAISTUOKSUA!
oli himona maustamaton jugurtti ja AllBranit (ne täysjyvämurot, tikkumalliset). Noita muroja voin syödä muutenkin, mutta maustamaton jugu ei mene alas.. Mä taas yökin hammastahnasta koko raskauden ajan ja purkasta piti aina olla miedointa mahdollista (yleensä pidän voimakkaasta spearmintistä tms.) Mutta mitään pakko-saada-himoja ei paljonkaan ollut, eikä oksetus-juttujakaan. Eli helpolla pääsin sen suhteen :)
Mies sai kantaa selkä vääränä porkkapusseja kotiin :)
Vihreä pepsodentin hammastahna. Voin pestä todella monta kertaa päivässä hampaat. Lisäksi syön jenkin vihreää purkkaa todella paljon. Ja hammastahnaakin syön jonkun verran.
Sitten on hankausnesteet, jolla siis esim. keittiötä siivotaan. Sillä voisin harjailla ja koskea siihen vaikka kuinka usein. Se karheus siinä on ihanaa. Jalkasuolaakin piti maistaa, kun se oli niin karheeta.
Naamaa olen pessyt pesusienellä, sillä karhealla puolella.
Pesuaineiden ja saippuoiden hajut on ihania. Astianpesukoneaineen haju, ja suihkusaippuoista dove.
Kun avaa auton takakontin, ja auton pinta on likainen ja sitä hiekkasuutta jää käteen, se on kans ihanan tuntusta.
Taitaa olla raudan puutetta siis :D
söin joka päivä yhen purkillisen:)
kauhulla odotan, tuleeko pojasta joku haistelija....
Tokassa raskaudessa valkosipulisalaatinkastiketta join suoraan pullon suusta... siis itsetehtyä.
Myös Banaanijogurtti ja purkki fetaa kerralla nautittuna on ollut must.
Vichyvesi ja tuoremehusekoitus jäillä on normaalia kamaa aina raskaana ollessa. (5 krt)
himoitsin kipsiä. Siis sellaista mitä on esim tauluissa. ja Liitua.
Esikoisesta meni Omar-karamellit pussitolkulla, kakkosesta kahvi ja korput, joten ei ihme jos imetys ei ole multa kiloja vienyt =(