Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä himoitsin raskausaikana, sellaista mitä luulet ettei kukaan muu himoitse.

23.12.2008 |

minä jääpaloja ja perunaa muussattu margariinia ja paljon!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita jääpaloja on himoinnut kaikki kaveritkin, niinkuin minäkin

Vierailija
2/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyi saakeli mä INHOAN kaljaa normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin niitä mukanani jossain tupperware-kipossa ja otin välillä 'hörpyt'. Toinen oli autotallin haju, bensan ja muiden liuottimien hajut. Ihania! Harmi, etten enää koe sitä iloa.

Vierailija
4/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen piti olla cola jäätä eikä kokonaan jäätynyt vaan lusikalla syötävää.

Sitä oli joka ikinen päivä saatava. töissä kun olin niin miehelle piti soittaa jos kotona oli että laittaa colaa pakkaseen kun tulen parin tunnin sisällä.

Vierailija
5/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jääpalat,mulla appelsiinituoremehujääpalat! NAMI!!

Esikoisen raskaudessa oli 2 viikkoa etten KYENNYT syömään muuta kuin mäkkärin mcfeast hampparia!! Se oli KUNNON himoa niihin ja muu tuli todellakin oksennuksena ulos. Normaalisti en välitä noista hampoista.

Tästä kakkosen raskaudessa hiillosmakkara!!

Vierailija
6/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa raskaudessa taas persiljaa söin pussikaupalla.

Vierailija
7/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olut, vaikka normaalisti en juo lainkaan sitä ja sitten suuri himoni oli seksi :D Sama molemmilla kerroilla.

Vierailija
8/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakin vyötä imeskelin sohvalla ja katsoin leffaa.. :D

Hammastahna on ollut himona kaikissa kolmessa raskaudessa, käy vaan närästämään jos sitä syö.

Ja tässä yksi ilta halusin grillimakkaraa. Mies kiltisti yöllä huoltsikalta kävi hakemassa, mutta ei sentään suostunut grillaamaan tuonne lumihankeen puolenyön aikaan joten piti tyytyä uunin grillivastukseen. Hyvää oli silti.

Autotalli ja bensa yms liuottimet tuoksuu täälläkin ihan mielettömän hyvälle. Ja kaupan pesuaine osastolla voisi vaikka asua.

Vierailija
9/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka raskaudessa, tässä kolmannessakin..

Vierailija
10/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken koskaan juo olutta. Miehelle kannoin sitä kyllä omasta aloitteesta sohvalle kauheat määrät, että pääsin tuoksuttelemaan. Ja suutelemaan oluenmakuista suuta. :D

Kuopukselta Pirkan Amppari-mehujäät. Niitä ei mies sitten saanutkaan syödä, ettei ne vaan lopu multa kesken. :D

Vierailija
11/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siis joka päivä parikin kertaa puuroannoksen, joka oli niin täynnä kanelia, että puuro oli ihan ruskeata mömmöä. Enkä oikeastaan edes tykännyt siitä, mutta pakko oli saada :-o Nyt vasta luin täältä, että kanelikin on vaarallista... Taisi tulla mulla aikamoinen yliannostus.

Pesuaineet oli kanssa aivan ihania, olis tehnyt vaan mieli olla koko ajan nenä pesuainepullossa kiinni... Mmm. ei varmaan kauhean terveellistä sekään :-P

Vierailija
12/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

munakokkeli ja graavilohi..... Kokkelia keittelin joskus keskellä yötäkin

Vierailija
13/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outous?

Oli pikemmin vain inhokkeja joita hajuja ja makuja en voinut sietää.

En pienissä määrinkään. Valkosipuli ja chili. Tuli yrjö kaikesta, lähes kaikessa valmisruoasta on jompaa kumpaa tai molempia. Samaten kaikki valmislihapullat ja sen semmoiset, yöks yöks.

Vierailija
14/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuista mä himoitsen saven hajua tai just kastunut saumauslaasti suihkussa

Vierailija
15/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannessa raskaudessa alussa himotti tupakka ja olut. Keskivaiheilla munkit ja hedelmät.

Vierailija
16/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroonivelli,sianpäänsyltty ja veripalttu.Oikein kunnon vanhanajan ruokia..Yökkövaihees Valion mansikkajogurtti litran purkissa.Mitään näistä ei juurikaan tule syötyä muuten.

Vierailija
17/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötti välittömästi syömisen jälkeen mutta sen yhden pienen annoksen aikana maistui taivaalliselle...

Vierailija
18/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka himoitsette kaljaa, liuottimien hajua ja bensaa? Mulla kans himo noihin ja 2 vkon päästä la. Lisäksi himoitsen tupakan tuoksua, vaikka en polta.

Vierailija
19/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 4kk meni voidessa pahoin, en voinut tankata autoa, pizzerioiden lähelle en voinut kuvitellakaan meneväni... Ihan hirveää.

Ainoa, mitä pystyin edes vähän syömään, oli piimä. Vesikin tuli ylös samantien.

Vierailija
20/52 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmissa raskauksissa ruisleipä. Olisin voinut syödä ruisjauhoja sellaisenaan... ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi