Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mamma Mia -elokuva?

Vierailija
02.08.2009 |

Onko kenenkään muun mielestä ihan paska? Mä tunsin niin syvää myötähäpeää, etten tahtonut edes yksin kehdata katsoa. Pierce Brosnan ja Meryl Streep jollottamassa Abba-biisejä, hohhoijaa.

Tykkään kyllä Abbasta ja uskon, että näyttämöllä juttu on voinut toimiakin hienosti, mutta elokuva oli järkyttävän tökerö. Tai sitten mä olen vain tiukkapipo. Kaikki muut tuntuvat tykkäävän leffasta valtavasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvasta tuli hyvä mieli ja kaipuu Kreikkaan yllätti.

Mielestäni on rohkeata lähteä mukaan tekemään tuollaista musikaalia ja itse laulamaan ei niin helppoja Abban biisejä.

Aivan hyvinhän nuo suoriutuivat tehtävissään...

Vierailija
2/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä käsikirjoitusta oltu liiemmin muuteltu. Minusta elokuva oli iloinen ja täynnä hyvää musiikkia. Toki ex-bondin laulukohtaukset olivat hieman ironisia, mutta kaikenkaikkiaan elokuva oli hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt poikkeusta

Vierailija
4/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin siltä jotakin, kun sitä oli niin kehuttu, mutta hirvittävä pettymys. Hätäsesti jaksoin katsoa loppuun. Musta siinä ei ollut mitään hyvää.

Vierailija
5/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin siltä jotakin, kun sitä oli niin kehuttu, mutta hirvittävä pettymys. Hätäsesti jaksoin katsoa loppuun. Musta siinä ei ollut mitään hyvää.

vaikka katsoinkin sen aivot narikkaan -fiiliksellä. Luulin aluksi että se on musikaali, joka kertoo Abbam tarinan mutta se olikin tuollainen hirvitys johon oli vaan väkisin ympätty mahdollisimman monta biisiä. Onneksi tajusin tuon ennen elokuvan alkua, muuten pettymys olisi ollut satakertainen

Vierailija
6/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää liirumlaarumia läpikotaisin...

Joo ei Merryliä tämmösiin leffoihin kiitos!

Vierailija
7/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tarkka leffoista, joita katson. Hollywood-shittiä en juuri katsele. Olen tällainen eurooppalaisen taideleffan ystävä.

Olin nähnyt musikaalin jo Hartwall Arenalla ja tiesin stoorin. Silti leffa yllätti raikkaudellaan ja hyvillä näyttelijöillä, joista moni ei osannut oikeasti laulaa ( :

Streephän oli aivan loistava. Hän oli ainoa, joka lauloi joka kohtauksen kuvatessa. Muut olivat lauleneet osuutensa studiossa ja vain aukolivat suutaan kun kamera kävi. Streep siis halusi roolia kovasti ja teki myös töitä roolihahmonsa eteen.

Kreikkaan tuli myös ikävä.

Tietenkin leffasta nauttii oikeastaan vain jos fanittaa Abban musiikkia.

Vierailija
8/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotisohvalta katsottuna voisin kuvitella, että olis vähän lattea.

Vierailija
9/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti tykkäsin elokuvasta.

makuasia.

Vierailija
10/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meryl Streepin pojot putos mun silmissä, kun tollaseen roskaan oli lähtenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan