Haluaisitko sinä, että miehesi olisi perheesi kanssa kellon ympäri?
Mä en, missään tapauksessa! En halua enkä jaksa olla kylki kyljessä miehen kanssa, tarvitsen myös omaa tilaa ja uskon että siitä tykkää koko perhe.
Kommentit (9)
on ollut työtön jonkin aikaa, harrastuksia ei juurikaan ole, baareissa ei käy ja tapaa kavereitaankin meillä. Ei se minua ole haitannut ollenkaan.
Hänellä on nyt vain yksi harrastus viikossa ja sekään ei toteudu joka viikko. Soisin, että lisääkin olisi tekemistä, mutta eihän toista voi pakottaa.
Hyvä tämä on sentään näinkin :)
kotona koti-iskänä jo 8v. Siinä sivussa hoitanut myös minut pahimpien aikojen yli.Nyt kun joudun lopullisesti jäämään kotiin niin hän hoitaa minua edelleen.Hyvin on ainakin tähän asti mennyt, mutta tietty sitä ihan omaa yksinäistä aikaakin tarvitsee.Silloin muu porukka lähtee kylään, ulkoilemaan tms. että jompi kumpi meistä saa oman hengähdystauon :)
mies on ulkoistettu ja perhe on ap:n oma. Silloin tällöin voi siis sietää miestä perheessään. Selvä se.
Mutta tarviihan sitä itse kukin lepoa toisista, mutta ei sitä tarvii järjestää olemalla 9h päivässä erossa.
Hermothan siinä menis kaikilta.