Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mieheni on kasvattanut niin ison mahan, että mä en halua enää seksiä

Vierailija
01.08.2009 |

hänen kanssaan. Haluan kyllä seksiä useinkin, mutta halut katoavat, kun näen hänen paksun mahakumpunsa. Pitääkö miehen laihduttaa meidän suhteemme vuoksi? Mitä olette mieltä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani. Saa nähdä kuinka meidän käy. -ap

Vierailija
2/21 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi mies on alkanut laihduttaa. Maha on inhottava, kun se on aina välissä, aivan kuin meitä olisi sängyssä kolme...

Ja minusta olisi aivan ok, jos mies sanoisi, ettei halua enää seksiä, koska olen läski. Tai jos sanoisi, että olen sellainen luuviulu, ettei enää halua minua (tämä olisi meillä lähempänä totuutta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että kumppanin huomioimiseen tulisi kuulua myös omasta ulkonäöstään ja kunnostaan huolehtiminen. Kuten itsekin teen. Mutta mä olenkin tällainen pinnallinen paska. ;)

Se, jonka mies laihdutti.

että on laidutettava, kun seksi ei maistu läskin kanssa. Kun saman ukaasin esittää mies vaimolleen, niin heti tulee palstalla huutoa JSSAP!

Koittakaa nyt hyvät naiset päättää mikä on oikein!

Vierailija
4/21 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä paisui kanssa kun pullataikina samalla kun itse laihdutin melkein 30kiloa. Noh, hän nyt ex... se oli yököttävää ja munakin tuntui vain pienenevän ;)

Vierailija
5/21 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkaa puolisoa, oli hän mies tai nainen?

Vierailija
6/21 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ei saa sanoa ääneen.

Vierailija
7/21 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana 2v mahakkaan miehen kanssa. muistan viimeisen seksikertamme ikuisesti.ei olisi tehnyt mielei ja olin jo vuoden päivät miettinyt hiljaa itsekseen eroamista enkä olisi halunnut olla koko miehen luona,ahdisti,noh kuitenkin suostuin pitkän jankutamisen jälkeen.olin päällä ja hiljaa itkin itsekseni koska minua niin kuvotti!!!!

Vierailija
8/21 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ois käyttöä sille, tykkään iso mahaisista(kin) miehistä jos ovat himokkaita ja pilkettä silmässä. Laittaisin sen hikoamaan sängyssä ;) -nam

Vierailija
9/21 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ois käyttöä sille, tykkään iso mahaisista(kin) miehistä jos ovat himokkaita ja pilkettä silmässä. Laittaisin sen hikoamaan sängyssä ;) -nam

Tämä tuskin on se paras ratkaisu ap:n ongelmaan.

Vierailija
10/21 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tyylikkäitä,seksikkäitä ja sharmantteja.ihania nallekarhuja. mutta jotkut ovat haisevia,inhoja

Vierailija
11/21 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään haiseva ja inhottava hän ei kyllä ole. -ap

Vierailija
12/21 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun miehellä on ihana sixpack ja muutenkin ihana kroppa :) Joten ei omia kokemuksia..

Vierailija
13/21 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä aivan kamala? -ap

Vierailija
14/21 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä talvella mun oli todella vaikea innostua seksistä mieheni kanssa. Silmät sai pistettyä kiinni, mutta kun se maha TUNTUI, joka työnnöllä. Yök. :(((

Luojan kiitos mies sai jostain innostuksen laihduttamiseen. Olin hänelle kyllä jo useampaan otteeseen puhunut, mutta lähinnä terveyden kannalta, tätä seksikuvotusta en hennonut ikinä ottaa puheeksi. :( Nyt on mahakumpu poissa ja seksikin maistuu taas.

Vierailija
15/21 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ottaa vihjeestä vaarin. Sehän on selvää, että läski vähentää haluja. Ei siitä mitään syyllisyyttä tule kantaa. Jos lihottaa itsensä, niin hintana siitä on sitten se (monen muun asian lisäksi), että kumppani alkaa karsastaa. Näin se vain on.

Vierailija
16/21 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maha on iso terveysriski myös. Kaljakumpu voi olla kolmikymppiselle sellanen hehheh-juttu, mutta viisikymppiselle se voi merkitä jo sydänvaivoja ja sokeritautia, mihin voi liittyä myös potenssiongelmia.

Voisko asiaa lähestyä jotenkin niin, että te molemmat lähdette vastustamaan mahakumpua omalla tavallanne. Mies muuttaa elämäntapansa ja sinä teet osan siitä hänen kanssaan, jos sulla ei ole muutostarvetta. Esim. alatte harrastaa jotain liikuntamuotoa yhdessä tai teette juhlallisen sopimuksen terveellisen ruokavalion noudattamisesta. Palkinnoksi tietyn kilomäärän saavuttamisesta lähtisitte ihanalle lomalle jonnekin, mistä olette haaveilleet? Luulisi muuten, että miehelle olis iso motivaatio se, että vaimoa haluttais enemmän. Asiaa ei tarvitse ilmaista niin, että "yökötät mua kun olet noin läski", vaan jotenkin kannustavammin : )

Vierailija
17/21 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aikaisemmin. Ajattelin sanoa tänään, että meidän seksi on nykyään rakkauteen ja hellyyteen perustuvaa, mutta se voisi olla puhdasta himoakin, mikäli visuaaliset seikat olisivat suotuisat. Toki terveys on se tärkein asia, mutta onhan toimiva seksielämä stressiä vähentävä juttu, eli terveydestä siinäkin on kyse. Itse voisin myös kiinteytyä, laihduttamisen tarvetta minulla ei oikeastaan ole. Yhteistavoitteita meillä siis olisi. Lihomista ja pulleaa vatsaa on kestänyt jo vuosia, eikä mieheni ole tehnyt asialle mitään, päinvastoin. Siksi olen melko pessimistinen. -ap

Vierailija
18/21 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on laidutettava, kun seksi ei maistu läskin kanssa. Kun saman ukaasin esittää mies vaimolleen, niin heti tulee palstalla huutoa JSSAP!

Koittakaa nyt hyvät naiset päättää mikä on oikein!

Vierailija
19/21 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä muakin ällöttää miehen maha. Itse tosin olen myös ylipainoinen joten ei ole paljon varaa valittaa :)

Vierailija
20/21 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kertaa täällä on teilattu joku mies joka on uskaltanut sanoa vaimonsa kiloista jotain. Miehen täytyy hyväksyä muuttunut vartalo ja eihän mies niitä kiloja rakasta sun muuta puppua. Nyt sitten hyväksytään heti se, että miehelle täytyy sanoa suoraan.