Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua yrittänyt iskeä pelimies? Mistä tunnistit ja osasit

Vierailija
01.08.2009 |

varoa?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet on sellaisia nilkkejä, jotka ovat iskemässä "naista", eivät mua yksilönä. En osaa sanoa mistä tunnistan, mutta haistan pelimiehen jo kaukaa.

Vierailija
22/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on tosi hyvä tutka semmosiin. En ollenkaan lankea tavallisiin kehuihin, mihin varmaan suurin osa naisista lankeaa. Minusta ne ovat niin läpinäkyviä. Oikeastaan en kaipaa yhtään kehuja tuntemattomilta ravintolassa, se on niin teennäistä. Jos olisin sinkku, niin tavallinen keskustelu (ilman mitään liirun laarunia) voisi jopa tehota.

Oma mieheni on kyllä äärimmäisen hyvä puhuja ja hauskuttaja. Moni nainen häneen helposti ihastuu. Hän myös ostelee paljon lahjoja ja on romantinen. Mutta samanlainen on ollut kyllä jo 8-vuotta, että ei ole perävaloja näkynyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun baarista lähtiessä sen kaverit kysyi, olenko mä "se Jaana, josta x puhuu".

Ei, en ollut se toisessa kaupungissa asuva Jaana, vaan baarista löytynyt Marjut...

Vierailija
24/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat niin täynnä itseään, etteivät tajua että niitä on hyväksikäytetty. Oikein hyviä nopeisiin kuumiin suhteisiin.

Vierailija
25/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on kyllä äärimmäisen hyvä puhuja ja hauskuttaja. Moni nainen häneen helposti ihastuu. Hän myös ostelee paljon lahjoja ja on romantinen. Mutta samanlainen on ollut kyllä jo 8-vuotta, että ei ole perävaloja näkynyt :D

Hänen on helppo sanoa samat sanat jollekin toiselle naiselle. Oletko varma hänen uskollisuudestaan? Menevä, paljon työmatkoja? Harrastuksia?

Vierailija
26/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehethän ne yleensä yrittävätkin iskeä. Itse vaan väitän jotenkin aistivani, onko henkilö aito. Pelimieheltä puuttuu usein se tärkein ominaisuus, mitä itse arvostan miehessä: tietty vaatimattomuus, herkkyys ja ujous. Ja koska mitään suhdetta ei tarvitse rakentaa yhdessä ravintolaillassa, en koe pelimiehiä mitenkään uhkana. Kyllä se todellinen luonne selviää ajan kanssa.

Vierailija
27/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voin antaa siinä jaaritella mutta kyllä saavat lopulta lähtee siitä tyhjin käsin, enemmän tai vähemmän vittuilua kuultuaan.

Vierailija
28/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ihan varmin pelimiehen merkki. Ovat niin itseään täynnä. Myös tuttavilla, tavaroilla, autoilla, matkoilla, työllä leveily.

Nej, tack.

Vierailija
29/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukapa nyt voisi olla 100% varma miehensä uskollisuudesta? Ei kukaan! En kylläkään usko mieheni pettävän. Ja jos pettää, niin omapa on häviönsä :)

En silti pidä miestäni pelimiehenä. Hän kun ei harrasta iskemistä. Osaa vaan tosi hienosti ottaa muut huomioon ja hänen kanssaan ei ole tylsää.

Mutta siksipä olenkin mieheni itselleni napannut :)

Vierailija
30/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat siis näitä yhden illan hoitoja. Olen jo pitkään seurannut tilannetta ja tunsin onnea, kun hän kerran totesi, että hänen hoitonsa ovat aina pelkkiä pelimiehiä. Toivoin, että hän olisi ottanut opikseen, mutta mitä vielä?? Seuraavana viikonloppuna taas uusi kehiin.

Sinällään harmittaa ystävän puolesta, kun hän on niin ylpeä, kun käy flaksi. En tiedä eikö tajua vai eikö tahdo ymmärtää?? Selvinpäin ihana ihminen, mutta järjetön vamppi humalassa. Ehkä hän ja pelimies löytävät kaltaisiaan :)

Vierailija
31/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikoinaan eräs pelimieheksi kaveripiirissä tiedetty mies yritti iskeä minua useita kertoja. Hänellä oli aina samat tavat, eikä hän koskaan muistanut minua, koska yritti iskeä niin monia naisia. Ihania iltoja hänen kanssaan tuli ihan huvikseen vietettyä. Olihan sitä liehakointia ja kehuja mukava kuunnella.

Hauskaa tässä asiassa on (iltojen samankaltaisuuksien lisäksi) se että miehen isä teki ihan samat hommat äidilleni 25 v aiemmin. Ihan samalla tavalla tanssitti ja puhui lähes pyörryksiin eikä sitten kuukauden päästä edes tunnistanut.

Nämä miehet olivat siis minulle ja äidilleni vain hupia. Eipä heitä tosissaan voisi ottaa.

Vierailija
32/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jos sinkkunainen viihdyttää itseään pelimiehellä? Paitsi tietysti hukkaan heitetyt päivät suhteeseen josta ei kehkeydy kumppanuutta.

33/37 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin mies on säälittävän epätoivoinen jos minua jahtaa!

Vierailija
34/37 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että useimmat miehet tuntuvat oleva pelimiehiä.

Ainakin näin toisella kierroksella olevan ikäsiet (30+).

Mistä sitt lopulta tunnistaa pelimiehen ja tavallisen? Se ei oo aina helppoa.

Vierailija
36/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

>

Vierailija
37/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen pelimies nro 1: sattui samaan pöytäseurueeseen joksikin aikaa, käytti samaa aika harvinaista lainia sekä minuun että ystävääni, selvisi kun juteltiin naistenvessassa. Ystävä ei edes ollut hetero.

Kiusallinen pelimies nro 2: käytti "Mun kaveri on toi julkkis tuolla ja et sä tunne mua"- replaa. Hei oikeesti? Ja kaveri oli julkkis mutta ei, mä en tuntenut sitä.

Kiusallinen mutta jo vähän asiallisempi pelimies nro 3: Valitteli työstään tuntemaansa hirveää stressiä, mut oli niin rahakasta hommaa ettei voi lopettaa. Tyttöystävä ei yhtään ymmärrä, mä kuulema ymmärrän, olis kiva jatkaa juttua pidempäänkin you know... ei.

Aika ällö pelimies nro 4: Tanssitti ja tarjosi juomat. Kertoi olevansa työmatkalla. Sattumalta onnistui viidessä minuutissa mainitsemaan että hotellihuone on ihan yläkerrassa. Ei.

Ei noita ole ollut kovin vaikea vältellä. Onneksi olen nykyään vanha ja varattu ja biletysajat muisto vain, jos tulee tanssikuume niin voi muistella kaikkia ihania lähetymisiä ja villasukat jalassa nukkumaan alkaa kuulostaa taas ihan hyvältä suunnitelmalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän