Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kuuluu tehdä rikosilmoitus?

Vierailija
01.08.2009 |

Keräilen yhtä astiastoa ja yks ihminen ilmotteli (minulla netissä ostetaan ilmoitus), että hällä on näitä astioita ja laittoi kuvia ym, mistään en osannut epäillä, että huijaisi. Päästiin hinnasta sopuun ja kun minä olisin saanut vasta nyt loppukuusta tilin niin sovin äitini kanssa, että hän maksaa ensin nuo astiat ja ilmoitin maksusta ja myyjä ilmotti, että vie postiin kun ehtii. Meni pari viikkoa eikä kuulunut pakettia eikä myyjästä mitään vaikka lupasi laittaa lähetystunnuksen. Kyselin sitten ja laittoi takasin lähetystunnuksen ja tekstin, että voi hakea postista. Katsoin ensin postin sivuilta joko paketti haettavissa, mutta tämä paketti oli lähetetty toukokuussa ja noudettu myös silloin ja painoa oli vain 2kg eli siinä ei voinut olla 8hengen astiasto mitenkään. Laitoin taas viestiä kun myyjä ei soittoon vastannut ja annoin 3viikkoa aikaa toimittaa paketti tai rahat tilille, ilmoitin myös tilinumeron. Ilmoitti viestillä, että rahat tulee tilille, ei poliisijuttuja, mutta eipä ole näkynyt eikä enää vastaa viestiin.

Mietin vaan, että kumman meistä kuuluisi tuo rikosilmoitus tehdä kun minä olen hoitanut yhteydenpidon tähän myyjään, mutta äitini maksoi astiat tililtään...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on huijattu, äitisi vain lainasi sinulle rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla