Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos Melba

Vierailija
31.07.2009 |

Kiitos Melba Sinulle kun jaksat aina kirjoittaa näitäs raha-asioihin liittyviä vinkkejä!

Minä olen innostunut talousasioista ja säästämisestä ja saan kiittää siitä ainoastaan sinua. Olemme haaveilleet itsellemme liian suuresta lainasummasta, mutta nyt olemme järkiintyneet ja aiomme säästää joitakin vuosia ennenkuin otamme ollenkaan lainaa.

Hienoa että jaksoit aloittaa sen blogin, toivon muidenkin käyvän siellä :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista sanoista. Jo se, että yksikin (nainen?) kiinnostuu talousasioista minun kirjoitusten takia, niin on kyllä niin iso juttu, ettei paremmasta väliä.

Vierailija
2/7 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista sanoista. Jo se, että yksikin (nainen?) kiinnostuu talousasioista minun kirjoitusten takia, niin on kyllä niin iso juttu, ettei paremmasta väliä.

Olen kyllä nainen. Tällainen vajaa kolmekymppinen perheellinen, jolla on ollut turhan suuret haaveet ja luulot raha-asioiden suhteen. Eipä ole enää, vaan asiat ovat järkeistyneet päässäni ja nään kaikki jotenkin realistisemmin. Saamme säästämällä kokoon n. 30 000 - 40 000€ joka on jo huippusaalis tällaiselle omakotitalosta haaveilevalle.

Olen ennenkin kysynyt sinulta säästövinkkejä täällä :)

Toivottavasti saat kirjoituksillasi muitankin ajattelemaan tarkemmin asioitaan.

T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin.

Vierailija
4/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa erittäin hyvältä säästösuunnitelmalta! Itse säästin aikanani 15% sen hetkisistä asuntojen hinnoista, joten mäkään en ole mitään 100% lainaa ensiasuntoon ottanut. Sittemmin olen kyllä jopa 105% lainalla ostanut asunnon ja jopa 100% lainalla tontin, mut silloin on ollut jo tosiaan muuta pääomaa olemassa.

Se on sanottava, että kenenkään unelmia en halua murskata, joten liian varovaiseksi ei saa mennä elämässään, mutta toisaalta joskus "kaikki tänne mulle heti" aiheuttaa sen, että "kaikki meni". Joku kultainen keskitie olis siis hyvä löytää, ei kai se onni voi sitä tarkoittaa, että kaikki pitää saada kerralla, pitäähän sitä haaveillekin jäädä tilaa.

Säästäminen on kyllä kans yksi asia, josta pitää ehdottomasti kirjoittaa jossain vaiheessa.

Vierailija
5/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitoksista!

Vierailija
6/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä lisätä, että kirjoita Melba säästämisestä jotain hyviä vinkkejä sinne blogiisi!

Vaikkapa miten kannattaisi tällä hetkellä sijoittaa tietynlaisia summia, kuten 1000€, 10000€ jne..

terkuin ap

Vierailija
7/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta on ohjelmassa tuo säästäminen aiheena jossain vaiheessa! Ja muitakin kirjoitusaiheita otan mielelläni vastaan.