Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohoh, mä luulin, että meillä on täyttä, mutta eipäs olekkaan.

Vierailija
31.07.2009 |

Käytiin tänään yhdellä tuttava pariskunnalla kylässä ja huh, huh. Ei voi muuta sanoa. Pieni talo täynnä "rojua", hyvä kun mahtui kulkemaan. Lp-levyjä ja cd-levyjä oli varmaankin miljoona, muuta krääsää oli tuplasti enemmän. Kaikki kaapin ja pöydän päällykset oli täynnä maalaisromanttista kamaa, tapetteja ei nähnyt, kun seinillä oli pelkästään tauluja ym.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kuitenkin suht siistiä, ei likaista, ei kakkaa tai muuta ylimääräistä lattioilla tai pöydillä niin ok. jotkut tykkää maalaisromantiikasta ja kaikenlaisesta tilpehööristä ja keräilystä,

mutta yksi meidän tuttu ei raski ees lehtiä laittaa roskiin, niitä on sanomalehditä aikakauslehtiin ympärio kämppää. vaatteita myös joka paikassa, ympäri lattioita, monta naulakkoa pullollaan jne, kenkiä myös tursuaa eteisessä ulos asti lähes ja joka tuolilla ja sohvalla röykkiöt puolipuhtaita vaatteita ja likaisiakin.

pyykit kuivuu keskellä taloa, kuuma ja kostea ilma ja hieman ummehtunut ja joka paikassa jotain roinaa. tosiaan näitä luettuja, vanhoja lehtiä on keittiössäkin hyllyköt pullollaan ja joka pöytä täynnä jotain paperia jne. hirveä siivo ja sotku ja paikat muutenkin rempallaan, kuluneita huonekaluja ja tapetit repsottaa ym. en tuota sotkua ihmettele, kun eivät varmaan tiedä ees mistä aloittaa ja vaikea siivota jos ei raski mistään luopua, mutten siellä kuitenkaan viihdy, joten en käy. nolotttaa heidän puolestaan tommonen. aikuisia ihmisiä jalapsetkin vois auttaa ja opettaa siivoamaan, mut...

Vierailija
2/2 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmösiä kämppiä mä työkseen siivoon :) ja joku kerran sanoi, että ei oikeesti näitä "sillä siisti" kämppiä ole olemassa tässä maassa. Mutta voin sanoa, että on! Ja minä ressu vielä tykkään työstäni:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla